message stringlengths 1 19.1k ⌀ | label stringclasses 3
values | char_length float64 1 19.1k ⌀ | word_length float64 0 3.21k ⌀ |
|---|---|---|---|
sary do no | Negative | 10 | 3 |
specifications theek hai | Positive | 24 | 3 |
Chon ke is ijlaas mein Hindustan bhar ke aeham muslim league ke rehnumao ne shirkat kit hi | Neutral | 91 | 17 |
Abe use Laga PERSON wale hain | Negative | 29 | 6 |
In sab ko aag lgaehi | Negative | 20 | 5 |
bilkul telh hath hola rakhtay pmln ppp interview ke sath nhi or he kisi darta he a clean man he have nothing hide | Negative | 113 | 23 |
Acha guzr gia | Positive | 13 | 3 |
ab vnc viewer open krai aur ye settings karai . note .. password ab nahi dlana wo baad mai mangay ga ab daal bhi nahi skthe edit nahi hoga yaha se , fazool ha sab . | Negative | 165 | 36 |
Allah khair kryga | Positive | 17 | 3 |
Whi msgs ay huy | Neutral | 15 | 4 |
arey muslim lerkon ko ache din dikhao na hindu lerki deykerunko yeh yogi jesa dead women rpist advocter kiyoon dikha rahe ho originally posted by nepali yogi ji hazzamo ke fayade ki bat soch rahe hai lekin pakistani hazzam befaltu me pareshan hai | Negative | 246 | 43 |
May b monday nhi ai new epi | Neutral | 27 | 7 |
Lanat hai is Dr par | Negative | 19 | 5 |
Thk ns ?? | Positive | 9 | 3 |
really awesome | Positive | 15 | 2 |
Ky grouo A wly bht tez bch kr rho in sy | Negative | 39 | 11 |
pmln key lafifa jurnalist waqith kader they jes waqith nawaz chor dako killer mafia ney qadri seb hang khia | Negative | 107 | 19 |
mn to start sy add kra rha | Neutral | 26 | 7 |
Subhan Allah | Positive | 12 | 2 |
Nhiiiii mujhey already loki pasand hai | Positive | 38 | 6 |
khaas taur par bachon ke muaamle mein | Negative | 37 | 7 |
Yahi throat problem | Negative | 19 | 3 |
bohut acchi site he men yahan cheif hun | Positive | 39 | 8 |
1969 mein unhon ne apni amli zindagi ka aghaz Karachi mein City Bank mein mulazimat se kia, 1975 mein un ki taenati beron e mulik kar di gai | Neutral | 141 | 28 |
Shani😂😂 | Neutral | 7 | 1 |
MUMNOON PERSON ek sharif insaan hai ais liye media nay usay covarage nahi dee | Neutral | 78 | 14 |
jab pata hai kay janglee bacha sirf larai kernay aur kutt lagany aata hai to phir ussay her dafa baqi dono bachon kay saath alag kamray main kyun chhor diya jata hai . jab junglee bacha ata hai to sub bachon ko waheen khelna chahiye jahan baray log bethay hoon , yaa kisi baray ko unn per nazar rakhni chahiye . baray lo... | Negative | 556 | 111 |
batao kaun kaamyaab hai hum main se? 😂 | Neutral | 38 | 8 |
Ducky bhi ap Kamal ha end ha bus end ap | Positive | 39 | 10 |
dharna do . tumay cpec say kiya . besharmi ki koi inteha hoti hay | Negative | 65 | 14 |
yh kuta shehbaz pmln k khilaf backwas krne k muawan e khasosi ha | Neutral | 64 | 13 |
1994 mein wo senate Peters Burg ke deputy mayor ban gae. | Neutral | 56 | 11 |
185. "sub mubarak pmln seat win lee gd" | Positive | 39 | 8 |
mashallah lajawab | Positive | 17 | 2 |
hahaha u too say thanks to uncle aunti wrna hm sb ka kya hota | Neutral | 61 | 14 |
Ducky bhai ap ka teeth bhata ganda hai Ap mbi past ni karta Jab ap hasta ho to bhata ganda dant lagta hai | Negative | 105 | 23 |
Yr kia kroon mn | Negative | 15 | 4 |
oo shut up sir bi apni side pr rahy inshallah aglay elections me sir ke sath sahib ke jalsy pr | Neutral | 94 | 20 |
her chiz ko try karte hein | Neutral | 26 | 6 |
Yhi dikh raha mella loot lo😂 | Positive | 28 | 6 |
salam pakistan and all veiwers may kehta hoon k tanzeemon per pabandi lagye jaye yeh loog talimee idaroon may badmashi kertay hain or yeh teachers say bhi badtamizi kertay hain | Negative | 176 | 30 |
yaad aya bc | Negative | 11 | 3 |
aoo bai aoo | Neutral | 11 | 3 |
Toopi dramy krti | Negative | 16 | 3 |
Currecy pair ma kn sa sai hota hin | Neutral | 34 | 8 |
Ok hogya | Neutral | 8 | 2 |
perfect diet plan | Positive | 17 | 3 |
Kaha tha nai lagy ga ye | Negative | 23 | 6 |
zabardst | Positive | 8 | 1 |
danyal beta agar dam ha khud mara account report bolo | Negative | 53 | 10 |
please is mamle mei ap help kr dein | Positive | 35 | 8 |
Tailors ky pas ma jata ni | Neutral | 25 | 6 |
Caiptan Ka Kal 12 Pm Swabi Shewa Adda Amad | Neutral | 42 | 9 |
plzzx apni 400 wickets puri kr k retire hona plzzzz its a request lala g .. | Neutral | 76 | 16 |
Yupp | Neutral | 4 | 1 |
Elahi ameen sumameen allah pak sab ko ulaad ki namat say nawaz daim aur ap sab k sadqe muje b ulaad day | Positive | 103 | 22 |
pehlay pmln bolo kai mj dawar pdm kai punjab kai jalson bula lai | Negative | 64 | 13 |
smal m.ek dress chahy | Neutral | 21 | 4 |
Kaha dafa hua pra ha | Negative | 20 | 5 |
teri baat ho rahi | Neutral | 17 | 4 |
wo jo qissa e gham sunn kr bhi hansaty aur hansatay thy un dostoon ko dhoond ly aa ay waqt ky aaj dil bohat udas hai :(:(:( | Negative | 124 | 27 |
Qasam se mjy to phly 5 mint ka prgrm dkh k hi shrm aagae Aisy log shrm se doob k marr kun nhi jaty. | Negative | 99 | 24 |
Haayee Chalyn bhai Kbhi sath m khelngy | Neutral | 38 | 7 |
1 week 7 X 3= 21 days | Neutral | 21 | 7 |
yunas ki zimadari ki waja sa is ko captain baba chahya , zamadar bhee ha aur acha khilari bhee | Positive | 94 | 19 |
g sar g copy mujy pata gea kia matlab eska | Negative | 42 | 10 |
Akhiri bar unhen 31 March 1971 ke roz mashriqi Pakistan bheja gaya | Neutral | 67 | 12 |
nyc look | Neutral | 8 | 2 |
My final my L Qr. Its nt final for me. | Positive | 38 | 10 |
ESA to na bol | Positive | 13 | 4 |
yah phir paiso kay aivaz rymond daivise ko chor diya gya or waha afia sidique kitnay saloo say apnay mulk say durr hai ........... sharm kero kuch | Negative | 146 | 27 |
But stats | Neutral | 9 | 2 |
Ab low MC k trf Turn krhi Socha ye Thora utha liya jaye | Neutral | 55 | 13 |
Pta* | Neutral | 4 | 1 |
model town ki b misal ni melti kasur sex ki b misal ni melti nandi pur ki b misal ni melti teri tajurba kar team ki b misal ni melti jes tra parchi sy dekh k party hu us ki b misal ni milti | Negative | 189 | 44 |
meri begum ka khandan akbari darwazay ke pas rehta hai | Negative | 54 | 10 |
I want ek gallon icecream <3 :D | Neutral | 31 | 7 |
ducky bhai is taty bhai | Negative | 23 | 5 |
Bahi Kya hua para hy | Neutral | 20 | 5 |
Meri jind meri jan | Positive | 18 | 4 |
Good aqrar | Positive | 10 | 2 |
( ◕‿◕ ) iss eid kay dramon main ye drama sub se achha aur mazahiya hai end main jo bloopers thay , wo bhi zabardast thay . :) i love ♥ both hasan niazi and shehzad sheikh ! | Positive | 174 | 38 |
Meri ak hi bestest friend wo kr ri "Biomedical engineering"Air university Islamabad sy | Neutral | 86 | 13 |
bhai g ap ka thread to meri screen par show he nahi ho raja | Negative | 59 | 14 |
nice hay camera bi ashs hay or sab say bari bat price kam hay | Positive | 62 | 14 |
Hahaha latnti | Negative | 13 | 2 |
2001 mein unhain Aqwam e Muttahida ke tarqiati fund barae khawateeen ki taraf se Millennium Prize yani ・hazarey ke Inam ・se nawaza gea.
2002 mein Asma Jahangir ko Lisl and Leo Eitinger Prize mila. | Positive | 197 | 34 |
onki yaha pesa ham dubbel he ye bta den sharma q rhe yhi bat pmln or ppp kha krti os waqt kia sanp soongh have hoti he mulk tabah dia or ap jese himayatio kleja thanda nahi khod apne log tng hen inse | Negative | 199 | 43 |
Mje pizza khila k😍😍 | Positive | 19 | 4 |
facebook par jhoti mohabbat ka dawa kar k masoom larkiun ko bawaqoof banaya jata hay or un kee zindagee taba ho jati hay | Negative | 120 | 23 |
dallal shareef begarat shaks | Negative | 28 | 4 |
iqbal bano ka aabai watan multan tha | Neutral | 36 | 7 |
1985 mein Sasha se divorce ke bad stallone ne Rocky 4 ki actress par Jet Nelson se shadi kar li | Negative | 95 | 20 |
allah ke kasam mujy agr kisey say nafrat ha pti ke glame wlou say itna defa kashmir nahi krtay jitna pti krtay bahi logeu kia gay ma be pmln spoot krty hu but jidr ghalt hu jagy ghalt bolta hu but pti | Negative | 200 | 42 |
very good | Positive | 9 | 2 |
account temporarily unavailable because it violate the twitter media policy learn more | Negative | 86 | 12 |
hahaha .... haan main to boht shoq se chara ( khana ) khati hoon ... aur bohto achay achay mazedaar qism kay charay ( khanay ) banati bhi hoon . | Positive | 145 | 30 |
Nai bs kuch khas nai | Neutral | 20 | 5 |
mujy abhi kxh ni ayi | Negative | 20 | 5 |
kashmiri chai ki recipe winter m buhat achi lgti ha kfoods kashmiri chai ki recipe m patti kon si dali jati ha | Positive | 110 | 22 |
Subsets and Splits
No community queries yet
The top public SQL queries from the community will appear here once available.