message
stringlengths
1
19.1k
label
stringclasses
3 values
char_length
float64
1
19.1k
word_length
float64
0
3.21k
sary do no
Negative
10
3
specifications theek hai
Positive
24
3
Chon ke is ijlaas mein Hindustan bhar ke aeham muslim league ke rehnumao ne shirkat kit hi
Neutral
91
17
Abe use Laga PERSON wale hain
Negative
29
6
In sab ko aag lgaehi
Negative
20
5
bilkul telh hath hola rakhtay pmln ppp interview ke sath nhi or he kisi darta he a clean man he have nothing hide
Negative
113
23
Acha guzr gia
Positive
13
3
ab vnc viewer open krai aur ye settings karai . note .. password ab nahi dlana wo baad mai mangay ga ab daal bhi nahi skthe edit nahi hoga yaha se , fazool ha sab .
Negative
165
36
Allah khair kryga
Positive
17
3
Whi msgs ay huy
Neutral
15
4
arey muslim lerkon ko ache din dikhao na hindu lerki deykerunko yeh yogi jesa dead women rpist advocter kiyoon dikha rahe ho originally posted by nepali yogi ji hazzamo ke fayade ki bat soch rahe hai lekin pakistani hazzam befaltu me pareshan hai
Negative
246
43
May b monday nhi ai new epi
Neutral
27
7
Lanat hai is Dr par
Negative
19
5
Thk ns ??
Positive
9
3
really awesome
Positive
15
2
Ky grouo A wly bht tez bch kr rho in sy
Negative
39
11
pmln key lafifa jurnalist waqith kader they jes waqith nawaz chor dako killer mafia ney qadri seb hang khia
Negative
107
19
mn to start sy add kra rha
Neutral
26
7
Subhan Allah
Positive
12
2
Nhiiiii mujhey already loki pasand hai
Positive
38
6
khaas taur par bachon ke muaamle mein
Negative
37
7
Yahi throat problem
Negative
19
3
bohut acchi site he men yahan cheif hun
Positive
39
8
1969 mein unhon ne apni amli zindagi ka aghaz Karachi mein City Bank mein mulazimat se kia, 1975 mein un ki taenati beron e mulik kar di gai
Neutral
141
28
Shani😂😂
Neutral
7
1
MUMNOON PERSON ek sharif insaan hai ais liye media nay usay covarage nahi dee
Neutral
78
14
jab pata hai kay janglee bacha sirf larai kernay aur kutt lagany aata hai to phir ussay her dafa baqi dono bachon kay saath alag kamray main kyun chhor diya jata hai . jab junglee bacha ata hai to sub bachon ko waheen khelna chahiye jahan baray log bethay hoon , yaa kisi baray ko unn per nazar rakhni chahiye . baray lo...
Negative
556
111
batao kaun kaamyaab hai hum main se? 😂
Neutral
38
8
Ducky bhi ap Kamal ha end ha bus end ap
Positive
39
10
dharna do . tumay cpec say kiya . besharmi ki koi inteha hoti hay
Negative
65
14
yh kuta shehbaz pmln k khilaf backwas krne k muawan e khasosi ha
Neutral
64
13
1994 mein wo senate Peters Burg ke deputy mayor ban gae.
Neutral
56
11
185. "sub mubarak pmln seat win lee gd"
Positive
39
8
mashallah lajawab
Positive
17
2
hahaha u too say thanks to uncle aunti wrna hm sb ka kya hota
Neutral
61
14
Ducky bhai ap ka teeth bhata ganda hai Ap mbi past ni karta Jab ap hasta ho to bhata ganda dant lagta hai
Negative
105
23
Yr kia kroon mn
Negative
15
4
oo shut up sir bi apni side pr rahy inshallah aglay elections me sir ke sath sahib ke jalsy pr
Neutral
94
20
her chiz ko try karte hein
Neutral
26
6
Yhi dikh raha mella loot lo😂
Positive
28
6
salam pakistan and all veiwers may kehta hoon k tanzeemon per pabandi lagye jaye yeh loog talimee idaroon may badmashi kertay hain or yeh teachers say bhi badtamizi kertay hain
Negative
176
30
yaad aya bc
Negative
11
3
aoo bai aoo
Neutral
11
3
Toopi dramy krti
Negative
16
3
Currecy pair ma kn sa sai hota hin
Neutral
34
8
Ok hogya
Neutral
8
2
perfect diet plan
Positive
17
3
Kaha tha nai lagy ga ye
Negative
23
6
zabardst
Positive
8
1
danyal beta agar dam ha khud mara account report bolo
Negative
53
10
please is mamle mei ap help kr dein
Positive
35
8
Tailors ky pas ma jata ni
Neutral
25
6
Caiptan Ka Kal 12 Pm Swabi Shewa Adda Amad
Neutral
42
9
plzzx apni 400 wickets puri kr k retire hona plzzzz its a request lala g ..
Neutral
76
16
Yupp
Neutral
4
1
Elahi ameen sumameen allah pak sab ko ulaad ki namat say nawaz daim aur ap sab k sadqe muje b ulaad day
Positive
103
22
pehlay pmln bolo kai mj dawar pdm kai punjab kai jalson bula lai
Negative
64
13
smal m.ek dress chahy
Neutral
21
4
Kaha dafa hua pra ha
Negative
20
5
teri baat ho rahi
Neutral
17
4
wo jo qissa e gham sunn kr bhi hansaty aur hansatay thy un dostoon ko dhoond ly aa ay waqt ky aaj dil bohat udas hai :(:(:(
Negative
124
27
Qasam se mjy to phly 5 mint ka prgrm dkh k hi shrm aagae Aisy log shrm se doob k marr kun nhi jaty.
Negative
99
24
Haayee Chalyn bhai Kbhi sath m khelngy
Neutral
38
7
1 week 7 X 3= 21 days
Neutral
21
7
yunas ki zimadari ki waja sa is ko captain baba chahya , zamadar bhee ha aur acha khilari bhee
Positive
94
19
g sar g copy mujy pata gea kia matlab eska
Negative
42
10
Akhiri bar unhen 31 March 1971 ke roz mashriqi Pakistan bheja gaya
Neutral
67
12
nyc look
Neutral
8
2
My final my L Qr. Its nt final for me.
Positive
38
10
ESA to na bol
Positive
13
4
yah phir paiso kay aivaz rymond daivise ko chor diya gya or waha afia sidique kitnay saloo say apnay mulk say durr hai ........... sharm kero kuch
Negative
146
27
But stats
Neutral
9
2
Ab low MC k trf Turn krhi Socha ye Thora utha liya jaye
Neutral
55
13
Pta*
Neutral
4
1
model town ki b misal ni melti kasur sex ki b misal ni melti nandi pur ki b misal ni melti teri tajurba kar team ki b misal ni melti jes tra parchi sy dekh k party hu us ki b misal ni milti
Negative
189
44
meri begum ka khandan akbari darwazay ke pas rehta hai
Negative
54
10
I want ek gallon icecream <3 :D
Neutral
31
7
ducky bhai is taty bhai
Negative
23
5
Bahi Kya hua para hy
Neutral
20
5
Meri jind meri jan
Positive
18
4
Good aqrar
Positive
10
2
( ◕‿◕ ) iss eid kay dramon main ye drama sub se achha aur mazahiya hai end main jo bloopers thay , wo bhi zabardast thay . :) i love ♥ both hasan niazi and shehzad sheikh !
Positive
174
38
Meri ak hi bestest friend wo kr ri "Biomedical engineering"Air university Islamabad sy
Neutral
86
13
bhai g ap ka thread to meri screen par show he nahi ho raja
Negative
59
14
nice hay camera bi ashs hay or sab say bari bat price kam hay
Positive
62
14
Hahaha latnti
Negative
13
2
2001 mein unhain Aqwam e Muttahida ke tarqiati fund barae khawateeen ki taraf se Millennium Prize yani ・hazarey ke Inam ・se nawaza gea. 2002 mein Asma Jahangir ko Lisl and Leo Eitinger Prize mila.
Positive
197
34
onki yaha pesa ham dubbel he ye bta den sharma q rhe yhi bat pmln or ppp kha krti os waqt kia sanp soongh have hoti he mulk tabah dia or ap jese himayatio kleja thanda nahi khod apne log tng hen inse
Negative
199
43
Mje pizza khila k😍😍
Positive
19
4
facebook par jhoti mohabbat ka dawa kar k masoom larkiun ko bawaqoof banaya jata hay or un kee zindagee taba ho jati hay
Negative
120
23
dallal shareef begarat shaks
Negative
28
4
iqbal bano ka aabai watan multan tha
Neutral
36
7
1985 mein Sasha se divorce ke bad stallone ne Rocky 4 ki actress par Jet Nelson se shadi kar li
Negative
95
20
allah ke kasam mujy agr kisey say nafrat ha pti ke glame wlou say itna defa kashmir nahi krtay jitna pti krtay bahi logeu kia gay ma be pmln spoot krty hu but jidr ghalt hu jagy ghalt bolta hu but pti
Negative
200
42
very good
Positive
9
2
account temporarily unavailable because it violate the twitter media policy learn more
Negative
86
12
hahaha .... haan main to boht shoq se chara ( khana ) khati hoon ... aur bohto achay achay mazedaar qism kay charay ( khanay ) banati bhi hoon .
Positive
145
30
Nai bs kuch khas nai
Neutral
20
5
mujy abhi kxh ni ayi
Negative
20
5
kashmiri chai ki recipe winter m buhat achi lgti ha kfoods kashmiri chai ki recipe m patti kon si dali jati ha
Positive
110
22