message
stringlengths
1
19.1k
label
stringclasses
3 values
char_length
float64
1
19.1k
word_length
float64
0
3.21k
Group me voice ni suni
Neutral
22
5
Is bharwe ko to me marta aaapne pata nh kese maaar khaali aapne
Negative
63
13
Mjhy to kazim or hasi ati
Positive
25
6
sure
Neutral
4
1
Wukla Gawaho Or Ehlkaro K Qatilo Or Sahulatkaro Ko Girftar Kia Jaiga
Negative
68
12
rania ka dimagh kharab hogya hai . agar rania itni hi sachchi mohabbat kerti thi to phir kyun chor ker gaye thee sheheryar ko wo bhi jab wo bohot bemaar tha .
Negative
159
32
indian movies ka mazaq uraya hai :) wesay zyada ter indian movies ki kahani isi tarah ki hoti hai :)
Positive
101
20
Bhai Man Jaoun ga Ap ko Agar Ap perfume dety bhe hein Adress House Number L 255 Sector G Bhittai Colony Korangi Crossing Karachi
Neutral
128
24
2008 kay intakhabat mein in ki jamat nay Pervaiz Mushrraf ki zere nigrani munaqad honey wale intekhabat mein hissa layne say asoli bunyado per inkar kardiya
Positive
157
26
Mehmoodabad Landhi North Khi Samet Kai Areas Me Sehri K Time Pr Bijli Band Awam Shadeed Pareshan
Negative
97
17
Aap achi ho, log nhi
Positive
20
5
In chaar din?
Neutral
13
3
trending topics in pakistan on pmln shop now fawad haye fakhar zaman jimins yesh the khyber pakhtunkhwa satan
Neutral
109
18
Lol
Neutral
3
1
bus itna khna k phanci muntazir h ppp or pmln tum bhar mn nhi jaane dein ge stay worry about
Negative
92
20
Jin mein se aik Pashtun poet aur Jungjo Khushhaal Khan Khatak ke barey mein hai, yeh film Pakhtun tareekh aur saqafat ki akkasi karegi, jab ke dosri film romantic comedy noiyat ki ho gi.
Neutral
186
34
kasam se yaqeen kar
Neutral
19
4
fanila ko sab nazar ata hai
Positive
27
6
hw r u . facebook wbsite boht bure wbsite ha jha talib ilm khrb hota ha to mare drkuwst ha k facebook ko block kiya ja a thnxxxxx .
Negative
132
29
Kahta
Neutral
5
1
Zilla Aur Tehsil Councelon Ki 242 Nashiston Par Dubara Polling Hogi
Positive
68
11
ye chahy ap meri zid samjhen ya nalaiqi magar mujhy aony faisly per koi pashemani nahen hai
Negative
92
17
apko pppp pmln tehreek e insaf mqm sab political parties taraf happy birthday
Neutral
77
13
pti swat jalsa
Negative
14
3
Tu smjhta ha na mjhy tbhi
Positive
25
6
Aaj Ki Shab Milnay Walay Watan Pakistan Ki Salamati K Lye Duaao Ki Appeal
Positive
74
14
Ko Subah 8 Bajay Se 24 24 Ghanto Ke Liye Band Rahenge SSGC
Negative
58
13
i phone walay waqai lot rahy han i am using i phone 5 but i am very imbarased with it batery time bilqul farig ha , is ki price bhot ziada ha features k lihaz se
Positive
162
36
very nice lahore qalandars
Positive
26
4
Bhi laptop mera koi le kr betha hy me kia kro🥸
Negative
46
11
chaliye khush rahiye hamesha
Positive
28
4
Wja ?
Neutral
5
2
zabar follow
Positive
12
2
Koi masla ni bs kam alag alag hoga
Neutral
34
8
Bhai TU kehe de rat ko free hota
Neutral
32
8
Let's see
Neutral
9
2
Allah PR chor de
Neutral
16
4
Subah dupahr sham laaal he huty hai📉
Negative
36
7
Yrrr brother ap ko wasy ku roast krna h your are a best ducky Bhai
Positive
66
15
bilkul sahii kaha or or hamre city nankana sahib bar mpa bana zulkarnain doagr dafa azad khara sabi conslar sath city k lekn phir b jeet ska mun juthi pari awam vote srf nawazsharif deti or jaga neya khra hua pmln jita
Negative
218
42
Kl sirf English ka lecture hy to shayed na aon
Neutral
46
10
kashmir banega pakistan
Negative
23
3
bijli ki qeemt ke hawale se sirf itna kehna chahta hoon ke agar saabik hakoomat is ki zimadaar hay to aaj tak kisi zimadaar ke khilaf koi kaarwayi kion nahi hui ? or agar mojooda hakoomat is ki zimadaar hay to bhi aaj tak is ki koi tafseelaat saamnay kion nahi aa saken ?? awam ke liey arsa hayat tang karny waaloon ko c...
Negative
712
141
Soon jld essa hoga oct
Neutral
22
5
hamming bird
Neutral
12
2
In dono ne aehad kiya ke wo aala taleem hasil karenge aur angrez ki mulazmat ke bajae us ke khilaf jahad karenge
Positive
113
22
Shani agay batao Jani
Neutral
21
4
pmln bas batyain krti or phir bad mai rooti ap dekh hoo g k k muh latke her they
Negative
80
19
Yar rat ko hota bs free
Neutral
23
6
she pmln spokesperson sarkari hajj haq adda
Neutral
43
7
shahid khaqan abbasi chairman nab justice javed greybaan pkrny bari dhamki badla lu
Negative
83
13
Myra Khalid say thanks to them 😂
Neutral
33
7
bhoot ache andaz may samjhane ki koshish aap nay ki hy ... great
Positive
64
13
23 December 1957 Ko Shaya Hona Shoro Hoyi
Neutral
41
8
sharam or haya kero pmln b hath agy jarhy pmln srif pakistan awami tahreek k sath ye behave or ap pury pakistan k sath zulm krhy govt asy chla karty kam kam apny voters khyal rakh lety jesy political party krty h
Negative
212
42
Yar Kash wela hota
Positive
18
4
yar ye kitny phuddu mjy herangi hoti ha k pmln waly hmary mulk ma govt ma rahy kitni dayr modi kashmiri shawl dy k sarcastically modi pak fatf ma dlwaya th gen war strt ye log asi tweet rahy
Negative
190
39
apna ganda mu pmln trf rakho jamaat k bary m kehny zrort ni
Negative
59
13
Azam Khan 1954 aur 1955 ke British open ke final mein pahonche they magar dono mertaba apne bare bhai yani Hashim Khan ka shikar ben gaye thay
Negative
142
27
Hmm,ak hi position mn rhy body to hota aisa
Neutral
43
9
then asal mza ana
Positive
17
4
malik sahb apko me kaha punjab mai pmln pti deal senate election mai pervaiz ilaahi ky zariay tb apnay boht rude baat kl result daikh ky yaqeen agya
Negative
148
28
😍.. ao Diase py khry hon😂😂
Neutral
26
6
mian nawaz pmln zinda abad
Negative
26
5
pmln supporters now pakro ais waja sa huwa
Negative
42
8
beta abhi siast smjho zardari kon maaf karny benazir london mai jub pmln or ppp ik sath bethi donu ik dosry pa lgay sary elzam pa mafi mangi likn tum jesi gandi oulad abhi unhi baron pa bethy
Negative
191
38
begairt log jou en keh jalsou meh aaty hin
Negative
42
9
ik syasat pe baat kro aj kal cricket se ab retire ho gae ho shame on u
Negative
70
17
just so u know
Neutral
14
4
Try pr to pri hui wsy bhi
Neutral
25
7
inko aadhi raat tk sabr ki zroorat nai biryani lunch mei khatay huway kaheingi ohh healthy food u kno good carbs i eat just clean adayeeiinn
Neutral
140
26
Mauqir American jareede “ Time Magazine ” ne Putin ki qaidana salahiyaton ka aiteraf karte hue inhe 2007 ka Person of the year yani 2007 ki aeham tareen shakhsiyat qaraar diya hai.
Neutral
180
32
Qeyam-e-Pakistan ke bad aap Karachi aa gae aur Jackob Lines School main dakhil ho gae
Neutral
85
15
Is conference ki sadarat Quaid e Azam Mohammed Ali Jinnah ne ki
Neutral
64
12
Try krein kya
Neutral
13
3
achaa kya
Neutral
9
2
Us auhdey par reh kar inho ne Karachi ki taraqqi aur behtari ke liye kafi kaam kiye
Positive
84
17
mn to bhai ab free
Positive
18
5
hazrat shb k kal k juma ka topic kia hy
Neutral
39
10
itna gharoor mut karo gharoor ka sir neecha hota hai
Negative
52
10
Ab again new opportunity dekhu ga
Positive
33
6
Awara grdi krna
Positive
15
3
9 March 1951 mein aap ko Rawalpindi sazish case mein muaawnat ke ilzaam mein hukoomat waqt ne giraftar kar liya
Negative
111
20
current market price pr sell keya
Neutral
33
6
mujh sy baytar kon janta hai
Negative
28
6
assalam _ 0 _ alaikum , tayyaba ji chutiyoon ka matlab chutiyaan hi hain , iss main parhai kahan say aa gai agar aik month hum nahi perhan gay tu hum aapna name likhaa nahi bhool jain gay ok . chutiyoon ka study k saath koi link nahi hai , yeh just hum loagoon ko enjoy k liye hoti hain . kahin famous place per jana , a...
Negative
599
122
Alhamdulilah kia kruu tmhary sath rh kr ye halat ho gae mere
Negative
62
12
msg sun or reply kr abhi
Neutral
24
6
Meray case main srf song different tha
Neutral
40
7
Guess mn se kuch nhn aya
Neutral
24
6
AK din tujhy bhe pocket me Rakh k bhul jau ga
Negative
45
11
Lanat musharf per
Negative
17
3
pmln bhaag ha kioonka seb sa pehla hekqa khawajha asif k khula apko pata ha phir
Negative
80
16
kiya baat ki hy mere pyare leader
Positive
33
7
Aap ki achi video balnty haa love you shower
Positive
44
9
seriously anti ka shukriya ada krna main ny tery jesi namoni ko paida kiya
Positive
74
14
Yrr mn apki trhan best bnny mn kitnaa time lu gi
Neutral
48
11
Jhnatu
Negative
6
1
meny sell nahi kye thy
Neutral
22
5
yeah sab players paisay kay lalchi hein aor maal k leay kuch bhi kar saktay hein . satta aor match fixing ka king aor intrdoucer in pakistan is ex test captain javed miandad hay . he is most greedy person in the world . maal k leay kuch bhi kar sakta hay .
Positive
257
53