message stringlengths 1 19.1k ⌀ | label stringclasses 3
values | char_length float64 1 19.1k ⌀ | word_length float64 0 3.21k ⌀ |
|---|---|---|---|
Muharram Me 342 Imam Bargaho Me Se 61 Hassas Qarar 17558 Police Ahalkar 646 Van Or 426 Biker Pr Ahalkar Security Sambhalay Ge | Negative | 126 | 23 |
etni lot mar k bad ap pakistan awam b perwa nhi awam chahy jiay mary ap logo apni syast bchani h zati mqasid k liay etny logo zindgian dao py lga pakistan ap k liay ik business k elawa or nhi shrm tm mgr ati nhi | Negative | 211 | 46 |
Selma Lagerlof bayak waqat mahir e taleem, Novel nigar, kahani kar, shayar, sawanah nigar, khud nosht nigar aur drama nigar thein | Positive | 130 | 21 |
pmln b tankhuwah tax k paison milti wesy or pa k members zuban py jaen sir wrna zuban ik lay k maryam orangzeb tk sbko pta kiski kitni kharab moazzaz shehri volume khuwaja haris b parh k wapis dia | Negative | 196 | 39 |
qoum parast jamat ka rukn shamil hassas idaray | Neutral | 46 | 8 |
Boy this bull is totally change for historical | Neutral | 46 | 8 |
Dabba Khali is liye ho ga kyun k tum kha chuki ho gi na 😂😂😂 | Neutral | 59 | 15 |
bkul ap ki trha | Negative | 15 | 4 |
waooooo | Positive | 7 | 1 |
wah keya bat hy | Positive | 15 | 4 |
bhi lrki bana rhy mujy😂😂 | Neutral | 24 | 5 |
So sweet ️ | Positive | 10 | 3 |
Namra ke bhi | Neutral | 12 | 3 |
Stay happy wherever you go. | Positive | 27 | 5 |
is waqt mil jay koi | Neutral | 19 | 5 |
wapis le ayein ge PERSON se bat hui | Neutral | 35 | 8 |
trump book in 4.2% sell limit trigerd booking kr lo jis ne li | Neutral | 61 | 13 |
pmln ke nawazsharif ham wapis la ker aen ge inshallah nawazsharif kahan jagah ap milin ge or inshallah pure sall tak rahin hamari allah ddua ke unhe sehat ata farmae ameen | Positive | 171 | 31 |
o stupid api matlab he apni service banana doseray media kahan say aaya shadeeed jahil | Negative | 86 | 15 |
Main jodhpur jar aha hon, tumhe mere aehl-o-ayaal ko sath le kar forum Hindustan highway Commision chale aao aur wahan panah le lo | Neutral | 130 | 23 |
ya hai drama ak bar deko t maza aya ga | Positive | 39 | 10 |
Ab gui ki taraf ayun ga | Neutral | 23 | 6 |
Done Guru g | Positive | 11 | 3 |
Javed Miandad ko bachpan se circket ka mahoul mila | Positive | 51 | 9 |
ghtya sahafi | Negative | 12 | 2 |
Btc Kiya kare news me kuch kaas nahe ta na,,, | Neutral | 45 | 10 |
Siyasat, mazhab, tasoof, saqafat aur adab jaise matnoo aur baaz auqaat mutazad mazameen par Kausar Niazi ko yaksaa dastaras hasil thi | Positive | 134 | 21 |
mein ne kaha tha na k nokia nokia hay | Neutral | 38 | 9 |
Karachi liaqatabad B1area me ghr ghr fhashi ke Addy chl rhy he plz ap wha tshrif lay | Negative | 84 | 17 |
fatima auntie thank u | Positive | 21 | 4 |
4 phone le chuka hoon zero problem whatsoever bohat zabardast hain infinix ke sets | Positive | 82 | 14 |
i think writer ka b dil tang ho gaya ta k end leky baer hi drama darmiyan may khatam kar diya . bakwas se bhi bakwas drama tha | Negative | 126 | 28 |
veen g plz agr pmln wali batain krni too spurt usi krain srimran aj tk ksi female zati krdar kushi k politics nahi or kid involve k ap patwari k level pr jain too behter plzz | Negative | 174 | 36 |
Ye 2021 ka data dekh rha hn me | Neutral | 30 | 8 |
well-done | Positive | 9 | 1 |
are wah extreamer ji kia golian barsai hen car par yani k ab firing karne ki bhi zaroorat nahi jis ko bhi marna he bas photoshop k zariye mado or pakre bhi na jao | Negative | 162 | 34 |
wo bhi apny | Neutral | 11 | 3 |
pmln amp india ek e kaam ek baat b nhi sunii jaatii in | Negative | 54 | 13 |
Kia bna h iska | Neutral | 14 | 4 |
zardari sahib | Negative | 13 | 2 |
q k dehshat gardi krwany waly he tm log hw tb tb krwaty hw tmhara kaam nh ban hya jese aps py quetta mai peshawar mai madrasay mai krwaya | Negative | 137 | 29 |
Ap mujy observe kryn abi | Neutral | 24 | 5 |
Mgr time or efforts sy hi hota sb | Neutral | 33 | 8 |
bhai azad pmln k ye baat pmln k count me harr q show h | Negative | 54 | 14 |
18 Dcecmber 1971 ko State Bank of Pakistan ke Governor bane | Neutral | 60 | 11 |
Ye 9 ka ha | Neutral | 10 | 4 |
Aasman mn | Neutral | 9 | 2 |
manzoor pushtoon ko galia deny waly qom ki beti aafia sadiq ko reha karo | Negative | 72 | 14 |
And han esa thori hota ky BS ky bad rishta kr ky bs shadi | Neutral | 57 | 14 |
To meet hojaye | Neutral | 14 | 3 |
just for change ... main ne apna naam bhi buffalo se burfee kerdiya hai aur picture bhi badal di hai :) ab khush | Positive | 112 | 23 |
acha tareeka hai smjhanay ka | Positive | 28 | 5 |
Shanii Bhaii Sadqa Deny ata h | Positive | 29 | 6 |
benazir shah ur mehmal bhoot barri lfaffan hein saff nazar atta zulm pmln ur ppp pakistan ur awam k sath kia agr dekhna apny ghar ur mhally k bachon bhorry bemaar logon shakil py saff saboot k sath nazr atta | Negative | 207 | 40 |
Yeh molbba kuttey me Bach's bhonk RHA HEA yet molbba beghairt has yet but alley KRTOOOT mean shaamiil hea DOCTOR SHEHZAAAD no one be ghairat hea | Negative | 144 | 26 |
Yani ap chahty ha awam apna apna Tp hit kry phr down jay | Neutral | 56 | 13 |
pakistan hockey team ko chahiye k ab wo aaloo or choly bechy , us men bhi un ko paisy mil jaein gy , game khel kr awam ko q dhoka de rahy hein , band karo ye drama bazi , band karo | Negative | 180 | 42 |
mehnat aur zahanat ne un ka rasta aasan kar deyatha | Positive | 51 | 10 |
tab se ab tak shahrukh khan se zaiyd films meion kaam kar chuke hain jin ke mauzoaat mein action comedy romance sab he shamil hain | Neutral | 130 | 25 |
5 baras tak inhe ne 6 films mein kaam kiya, jis se in ke career mein istehkaam to paida hua, lekin us waqt tak inho ne koi aesi film nahi kit hi, jis ki karkardegi ki wajah se in ka shumar superstars mein kiya jata | Positive | 214 | 45 |
Autocad he sekho tum.. jab 3D seekh lo tw mujhe ghar pe invite kar Lena 😜😂 | Neutral | 74 | 16 |
mobile acha hy pr jitny price hy otni cheez nahe hy . | Negative | 54 | 12 |
Bus beta bus kal tara naseeb acha tha ka saqlain haydrabad tha warna tari khair nhi thi kal | Positive | 91 | 18 |
Bemarion Jesa K Heza Dust Or Ulti Ka Sabab Bansakta Hai For | Negative | 60 | 12 |
khan sahb apko khushi k maray neend nhi aa rhi na ? ?? | Positive | 55 | 13 |
zaroor khatam huni chahya for karachi peace | Positive | 43 | 7 |
Lo g TU ne to 2 bjy tk ka kaha tha | Neutral | 34 | 11 |
Or mama Kya kehti Teri means baqion ka Kya reaction tha | Neutral | 55 | 11 |
wa - alikum - asslam .... mubarakan .... jeetny walo .... | Positive | 58 | 11 |
82% | Neutral | 3 | 1 |
khas tor par jab aap quomi ya beul aqwami satah ka target rakhte hon | Negative | 68 | 14 |
Iss mein agwa aur aqdam-e-qatal kay ilzamat shamil thay | Negative | 56 | 9 |
Jb end hoty khushi hoti k ab sukoon rhy ga | Positive | 42 | 10 |
Bilkul band lagadoo | Negative | 19 | 3 |
Wo or toxic PERSON pic bna rahay the lec ke doran or mam ne kaha ye Kya harqat hy | Negative | 81 | 19 |
zabardast iqrar bai | Positive | 19 | 3 |
Plz anmol khzana k alfaz KIA haIn | Neutral | 33 | 7 |
lalach kpk or baluch awam ko b daikhna chy uny b faida ho ta k in ka ahsas i mehroomi khtm ho | Negative | 93 | 22 |
Palestine bhaiyon ke liye ek like ️ | Positive | 35 | 7 |
MQM R Committee Pakistan Or London Ka Hangami Ijlas MQM K Intikhabi Dafatir Pr Rangers K Chahpo K Khilaf Ahtijaj Ka Faisal | Negative | 122 | 22 |
Phir 1 nai 10 PERSON leti eri | Positive | 29 | 7 |
kya haal hai | Neutral | 12 | 3 |
thank u soooooooooo much 4 tagging me . plz keep sharing . apne jo sindhi biryani recpie btai the . wo bnae n wo bht taste bani . yammiiiiii : smile animated :.. thanks | Positive | 168 | 34 |
Me dekh lia 😅 | Neutral | 13 | 4 |
Applog Kiya kar rahe ho yaar | Neutral | 28 | 6 |
hn kr to raha forex deekho kitna ghande garta ho😂😂 | Negative | 50 | 10 |
Allah apko hamisha tarqi ata farmaye | Positive | 36 | 6 |
poppy beauty parlor jaa ker bhi wesi ki wesi hi rehti hai , naa to koi makeup change hota hai aur naa hi hairstyle . chalo bhunariya kaa huliya to kuchh theek hua , uss gandi see saari aur bekaar phooldar blouse say to jaan chhooti . :) wudood becharay ko pehaly to chup ka roza laga diya aur ab bilkul hi ghaib kerdiya ... | Negative | 407 | 82 |
bhai mafi sute lagata wo | Neutral | 24 | 5 |
Umdah kahani, mauseeqi aur kirdar nigari ke bawajood film box office par na kamiyab ho gai | Negative | 91 | 16 |
wo khty tm dono dost kesy bny | Neutral | 29 | 7 |
gaz ka ghar na sirf altaf hussain ki rehayish gah balkay siasi sar garmiyoon ka markaz bhi hai | Negative | 94 | 18 |
oh ... mein b soch raha tha k mein ne last week wali episode k promo dekhy thy ary py aur unhon ne mention ni kiya bcz wo har drama ki 2nd last aur last episode mention karty hain | Neutral | 179 | 39 |
Pta ni kia ho ra | Neutral | 16 | 5 |
must be holyday . ganja and party mulk dushman hain . | Negative | 54 | 11 |
kal ap bht gussy me thy . but bht cute lg rhy thy :-) | Positive | 54 | 14 |
Achy waly | Positive | 9 | 2 |
But dekh TU ne apnay ap ko sambhala | Positive | 35 | 8 |
moulk bachana newaz sarif kata sath do | Negative | 38 | 7 |
Chalk ye to phir mujza ho gya | Positive | 29 | 7 |
Subsets and Splits
No community queries yet
The top public SQL queries from the community will appear here once available.