message
stringlengths
1
19.1k
label
stringclasses
3 values
char_length
float64
1
19.1k
word_length
float64
0
3.21k
Muharram Me 342 Imam Bargaho Me Se 61 Hassas Qarar 17558 Police Ahalkar 646 Van Or 426 Biker Pr Ahalkar Security Sambhalay Ge
Negative
126
23
etni lot mar k bad ap pakistan awam b perwa nhi awam chahy jiay mary ap logo apni syast bchani h zati mqasid k liay etny logo zindgian dao py lga pakistan ap k liay ik business k elawa or nhi shrm tm mgr ati nhi
Negative
211
46
Selma Lagerlof bayak waqat mahir e taleem, Novel nigar, kahani kar, shayar, sawanah nigar, khud nosht nigar aur drama nigar thein
Positive
130
21
pmln b tankhuwah tax k paison milti wesy or pa k members zuban py jaen sir wrna zuban ik lay k maryam orangzeb tk sbko pta kiski kitni kharab moazzaz shehri volume khuwaja haris b parh k wapis dia
Negative
196
39
qoum parast jamat ka rukn shamil hassas idaray
Neutral
46
8
Boy this bull is totally change for historical
Neutral
46
8
Dabba Khali is liye ho ga kyun k tum kha chuki ho gi na 😂😂😂
Neutral
59
15
bkul ap ki trha
Negative
15
4
waooooo
Positive
7
1
wah keya bat hy
Positive
15
4
bhi lrki bana rhy mujy😂😂
Neutral
24
5
So sweet ️
Positive
10
3
Namra ke bhi
Neutral
12
3
Stay happy wherever you go.
Positive
27
5
is waqt mil jay koi
Neutral
19
5
wapis le ayein ge PERSON se bat hui
Neutral
35
8
trump book in 4.2% sell limit trigerd booking kr lo jis ne li
Neutral
61
13
pmln ke nawazsharif ham wapis la ker aen ge inshallah nawazsharif kahan jagah ap milin ge or inshallah pure sall tak rahin hamari allah ddua ke unhe sehat ata farmae ameen
Positive
171
31
o stupid api matlab he apni service banana doseray media kahan say aaya shadeeed jahil
Negative
86
15
Main jodhpur jar aha hon, tumhe mere aehl-o-ayaal ko sath le kar forum Hindustan highway Commision chale aao aur wahan panah le lo
Neutral
130
23
ya hai drama ak bar deko t maza aya ga
Positive
39
10
Ab gui ki taraf ayun ga
Neutral
23
6
Done Guru g
Positive
11
3
Javed Miandad ko bachpan se circket ka mahoul mila
Positive
51
9
ghtya sahafi
Negative
12
2
Btc Kiya kare news me kuch kaas nahe ta na,,,
Neutral
45
10
Siyasat, mazhab, tasoof, saqafat aur adab jaise matnoo aur baaz auqaat mutazad mazameen par Kausar Niazi ko yaksaa dastaras hasil thi
Positive
134
21
mein ne kaha tha na k nokia nokia hay
Neutral
38
9
Karachi liaqatabad B1area me ghr ghr fhashi ke Addy chl rhy he plz ap wha tshrif lay
Negative
84
17
fatima auntie thank u
Positive
21
4
4 phone le chuka hoon zero problem whatsoever bohat zabardast hain infinix ke sets
Positive
82
14
i think writer ka b dil tang ho gaya ta k end leky baer hi drama darmiyan may khatam kar diya . bakwas se bhi bakwas drama tha
Negative
126
28
veen g plz agr pmln wali batain krni too spurt usi krain srimran aj tk ksi female zati krdar kushi k politics nahi or kid involve k ap patwari k level pr jain too behter plzz
Negative
174
36
Ye 2021 ka data dekh rha hn me
Neutral
30
8
well-done
Positive
9
1
are wah extreamer ji kia golian barsai hen car par yani k ab firing karne ki bhi zaroorat nahi jis ko bhi marna he bas photoshop k zariye mado or pakre bhi na jao
Negative
162
34
wo bhi apny
Neutral
11
3
pmln amp india ek e kaam ek baat b nhi sunii jaatii in
Negative
54
13
Kia bna h iska
Neutral
14
4
zardari sahib
Negative
13
2
q k dehshat gardi krwany waly he tm log hw tb tb krwaty hw tmhara kaam nh ban hya jese aps py quetta mai peshawar mai madrasay mai krwaya
Negative
137
29
Ap mujy observe kryn abi
Neutral
24
5
Mgr time or efforts sy hi hota sb
Neutral
33
8
bhai azad pmln k ye baat pmln k count me harr q show h
Negative
54
14
18 Dcecmber 1971 ko State Bank of Pakistan ke Governor bane
Neutral
60
11
Ye 9 ka ha
Neutral
10
4
Aasman mn
Neutral
9
2
manzoor pushtoon ko galia deny waly qom ki beti aafia sadiq ko reha karo
Negative
72
14
And han esa thori hota ky BS ky bad rishta kr ky bs shadi
Neutral
57
14
To meet hojaye
Neutral
14
3
just for change ... main ne apna naam bhi buffalo se burfee kerdiya hai aur picture bhi badal di hai :) ab khush
Positive
112
23
acha tareeka hai smjhanay ka
Positive
28
5
Shanii Bhaii Sadqa Deny ata h
Positive
29
6
benazir shah ur mehmal bhoot barri lfaffan hein saff nazar atta zulm pmln ur ppp pakistan ur awam k sath kia agr dekhna apny ghar ur mhally k bachon bhorry bemaar logon shakil py saff saboot k sath nazr atta
Negative
207
40
Yeh molbba kuttey me Bach's bhonk RHA HEA yet molbba beghairt has yet but alley KRTOOOT mean shaamiil hea DOCTOR SHEHZAAAD no one be ghairat hea
Negative
144
26
Yani ap chahty ha awam apna apna Tp hit kry phr down jay
Neutral
56
13
pakistan hockey team ko chahiye k ab wo aaloo or choly bechy , us men bhi un ko paisy mil jaein gy , game khel kr awam ko q dhoka de rahy hein , band karo ye drama bazi , band karo
Negative
180
42
mehnat aur zahanat ne un ka rasta aasan kar deyatha
Positive
51
10
tab se ab tak shahrukh khan se zaiyd films meion kaam kar chuke hain jin ke mauzoaat mein action comedy romance sab he shamil hain
Neutral
130
25
5 baras tak inhe ne 6 films mein kaam kiya, jis se in ke career mein istehkaam to paida hua, lekin us waqt tak inho ne koi aesi film nahi kit hi, jis ki karkardegi ki wajah se in ka shumar superstars mein kiya jata
Positive
214
45
Autocad he sekho tum.. jab 3D seekh lo tw mujhe ghar pe invite kar Lena 😜😂
Neutral
74
16
mobile acha hy pr jitny price hy otni cheez nahe hy .
Negative
54
12
Bus beta bus kal tara naseeb acha tha ka saqlain haydrabad tha warna tari khair nhi thi kal
Positive
91
18
Bemarion Jesa K Heza Dust Or Ulti Ka Sabab Bansakta Hai For
Negative
60
12
khan sahb apko khushi k maray neend nhi aa rhi na ? ??
Positive
55
13
zaroor khatam huni chahya for karachi peace
Positive
43
7
Lo g TU ne to 2 bjy tk ka kaha tha
Neutral
34
11
Or mama Kya kehti Teri means baqion ka Kya reaction tha
Neutral
55
11
wa - alikum - asslam .... mubarakan .... jeetny walo ....
Positive
58
11
82%
Neutral
3
1
khas tor par jab aap quomi ya beul aqwami satah ka target rakhte hon
Negative
68
14
Iss mein agwa aur aqdam-e-qatal kay ilzamat shamil thay
Negative
56
9
Jb end hoty khushi hoti k ab sukoon rhy ga
Positive
42
10
Bilkul band lagadoo
Negative
19
3
Wo or toxic PERSON pic bna rahay the lec ke doran or mam ne kaha ye Kya harqat hy
Negative
81
19
zabardast iqrar bai
Positive
19
3
Plz anmol khzana k alfaz KIA haIn
Neutral
33
7
lalach kpk or baluch awam ko b daikhna chy uny b faida ho ta k in ka ahsas i mehroomi khtm ho
Negative
93
22
Palestine bhaiyon ke liye ek like ️
Positive
35
7
MQM R Committee Pakistan Or London Ka Hangami Ijlas MQM K Intikhabi Dafatir Pr Rangers K Chahpo K Khilaf Ahtijaj Ka Faisal
Negative
122
22
Phir 1 nai 10 PERSON leti eri
Positive
29
7
kya haal hai
Neutral
12
3
thank u soooooooooo much 4 tagging me . plz keep sharing . apne jo sindhi biryani recpie btai the . wo bnae n wo bht taste bani . yammiiiiii : smile animated :.. thanks
Positive
168
34
Me dekh lia 😅
Neutral
13
4
Applog Kiya kar rahe ho yaar
Neutral
28
6
hn kr to raha forex deekho kitna ghande garta ho😂😂
Negative
50
10
Allah apko hamisha tarqi ata farmaye
Positive
36
6
poppy beauty parlor jaa ker bhi wesi ki wesi hi rehti hai , naa to koi makeup change hota hai aur naa hi hairstyle . chalo bhunariya kaa huliya to kuchh theek hua , uss gandi see saari aur bekaar phooldar blouse say to jaan chhooti . :) wudood becharay ko pehaly to chup ka roza laga diya aur ab bilkul hi ghaib kerdiya ...
Negative
407
82
bhai mafi sute lagata wo
Neutral
24
5
Umdah kahani, mauseeqi aur kirdar nigari ke bawajood film box office par na kamiyab ho gai
Negative
91
16
wo khty tm dono dost kesy bny
Neutral
29
7
gaz ka ghar na sirf altaf hussain ki rehayish gah balkay siasi sar garmiyoon ka markaz bhi hai
Negative
94
18
oh ... mein b soch raha tha k mein ne last week wali episode k promo dekhy thy ary py aur unhon ne mention ni kiya bcz wo har drama ki 2nd last aur last episode mention karty hain
Neutral
179
39
Pta ni kia ho ra
Neutral
16
5
must be holyday . ganja and party mulk dushman hain .
Negative
54
11
kal ap bht gussy me thy . but bht cute lg rhy thy :-)
Positive
54
14
Achy waly
Positive
9
2
But dekh TU ne apnay ap ko sambhala
Positive
35
8
moulk bachana newaz sarif kata sath do
Negative
38
7
Chalk ye to phir mujza ho gya
Positive
29
7