message
stringlengths
1
19.1k
label
stringclasses
3 values
char_length
float64
1
19.1k
word_length
float64
0
3.21k
Ke TU injured hy or mein tujhy le kar ghoom raha hun Yahan tk ke Teri halat bahut kharab hy or mein Kuch nahi kar sk raha
Negative
121
27
I love iqrar bhai
Positive
17
4
True burai se bachna chaiye ... and I agree cmpletely k punishments se crimes kam o jay gay but u cannot ignore our 'azad' media.. matlab ye b factor ai
Negative
152
30
yar mufti ka la lu yeh features na tumhe lg de sakte hai ya apple yeh 5 . 7 inch ju ha
Neutral
86
22
Sirf Whatsapp hy
Neutral
16
3
Ye block wala Kya seen hy
Neutral
25
6
bhi 50% to chalta hy but 30% b bohot hy usy 70% bohot hy
Positive
56
14
Janwaron Ko Ziada Hath Na Lagayen
Negative
34
6
Yar ajeeb bat hy
Negative
16
4
s set ma ak sat dono sim ak sat tub he chalti ha jub card na dalo other wisi ak sim or mamery card or jo new set la wo lazmi dhiyan rakha
Positive
138
33
Python ma
Neutral
9
2
InshAllah Monday ko send kru ga
Neutral
31
6
Naaa baba... Buri baat 😂
Neutral
25
5
Exactly
Neutral
8
1
sab puranon ko to aazma lya ha ab naye logon ko vote dyna , isy ma behtri ha
Positive
76
18
nahi yeh baat zardari sab nay wrong kahi ha
Negative
43
9
khwaja sahab mubarak
Neutral
20
3
I love you ducky Bhai ma ap ka bohat Bata fan ho ma ap sa Mel a chah ta ho very good
Positive
84
22
Dance Mujra Ducky Bhai 3 sal pahle wala mujra karte Hain
Neutral
56
11
Final ho gya I am leaving the group
Neutral
35
8
Bataur ballers wo one day matches mein 341 wickets le chuke hain
Neutral
65
12
boht ache bahi
Positive
14
3
Allah hu akbar mashallah shai farmaya
Positive
37
6
idhar b dekh lo zara pmln spokesperson
Negative
38
7
Iqrar ul hassan jase insan Pakistan mai haii hamii bohat fakhar hai Allah en ko salamat rakhe Allah lambi zindagi dee
Positive
117
21
Ruko ruko
Neutral
9
2
Sonia Gandhi ko congress ki president chunn liya gaya aur 1999 mein wo parliament ki rukun muntakhib ho gai.
Positive
108
19
Acha trendline short sahi
Positive
25
4
shukriya jnab dil ni gaaliiyan dene mgr in pmln walo in k level utr kk he bat hoti
Negative
82
18
madm g ye b bkws kro k pti vs pmln anp jui ppp me ziada vote anp or baki party b ly
Negative
83
22
yes agree our dounya min bhout tabdiliyan jisay k uae our ksa min our turki ussr whgera min lgtaa ye he k pakistan min bhe lazmi tabdeli huge amekan yhi he k pmln per aetmad ke wja ghq min bhe lazmi nyi shouch agy ayey ge
Negative
221
46
Desi Marlin Manro..😂😂😂
Negative
22
3
in jaise ghatiya logo himayat haasil hoti hai jabi in jaiso kai khilaaf koi action nahi hota police yai sub mili wi hoti hai uper wale log bhi milai hote hai
Negative
157
31
jnb hakomt k bry m ap bri raye dety apne distc m usko byan qu ni krty karachi m gull khila rhi nzr ni ata apko or ns speech pee b ni bolty aap akhr apko pti k bry m tweet krne kon kehtaa bta baqi chorain
Negative
203
47
Ase hi haaaaaa
Neutral
14
3
Ye itni khubsurat masjid kha h
Positive
30
6
Ya kesy koi website hy
Neutral
22
5
yea pti ke social media team kitni wailee yaar poori timeline flood with i vote for ik aik taqreer per yea haal agar ns nay d chowck per container laga diya inke maut waqai jaye ge
Negative
180
36
youn sahil sahil kehne se kiya khaak kinara aaye ga .
Negative
54
11
Muje sara pata ha, achi konsi ha us Ko vote de daity hain?
Neutral
58
13
story khan mumtaz qadri zindabad
Positive
32
5
Plan cancel 🙂
Negative
13
3
Wahan ja kr b mn bs apko janti thi or ap muj sy bat b kr ry thy hm sath rhy
Positive
75
21
Mujhe nahi lagta ke aik hi jote bar bar pehnne mein koi borai hai
Positive
65
14
unhon ne “ dabang ” samet kuch filmon mein golokari ke shube mein bhi taba azmai ki
Positive
83
17
e mobile bakwas hai koi na ley is ki battery timing 2 hour hai
Negative
63
14
Allah pak salamat rakhe veer ️
Positive
30
6
Ek dm itna mhmga kio bna rhy
Negative
28
7
agar pmln halqati kholtai d chowk jaane kiya zarorat te
Negative
55
10
hello ! zardari ek aysa insan hai jis ne puray mulk ko ut liya hai i hate zardari
Negative
81
18
mumtaz aalim e deen shah turab ul haq qadri ki ehlya ki namaz e janaza subha darul uloom amjadia masjid me ada ki jaigi
Neutral
119
24
Sindh police department k kartoot bhi awam k samne laen iqrar bhai
Neutral
66
12
😂😁🤣
Positive
3
1
pmln janaza nikal diya lahore aaj
Negative
33
6
govt ne afzal ko use kia ab dar hai k govt afzal ka encounter na karwa dey ,,, writer plzzzzzzzzz aisa na karna we want happy ending ,, real life main tou aisa roz dekhty hain dramey main tou kuch accha dikha do ,,
Negative
215
44
Saad Bhai you always makes us lough.️ You are the best.️
Positive
56
11
YarProvider ki class milay g :3 jitnay marzi yar nikalo
Negative
55
10
Kasmy jitna mrzi mood off is bandy ko dekh k hasii ajati ha️️thanku ducky bhai Humsha Khush rhy or hum sbko asy he hasaty rhy ️️
Positive
128
26
unsolved mein s to kuch b nh aya tha yr
Neutral
40
10
crowd pahla din sa in sath ha balka sa zyada logon vote dya nawaz tab corrupt declare punjab pora pmln ha phir k banda akatha nahi ik mahngae tawajo dani chahea wasa corona waja sa uk india ma bohat mahngae ha
Negative
209
41
Congratulations ab naye din mein a gye
Positive
38
7
Waqae me tabdeeli bahar se nahi andar se aati ha saare wohi jageerdaar wadere bhar liye Election ke time pe !
Negative
110
21
islami jamhuriya e pakistan ke sabiq sadar e pakistan justice retired muhammad rafiq tarar november ko ghakhar mandi zila gungranwala tehsil wazirabad ke gouon pera kot mein paida hoye
Neutral
184
29
Mumbai mein wo aik naamwar mosikar shumar hote the aur Lakshmi Kant Piyare Lal jese musician un ki muawnat mein kaam kar chuke the
Positive
130
24
Chamatay kraty dallay k
Negative
23
4
srf duaon se kaam nai chalta bhai mehat bhi koi cheez hoti he
Positive
61
13
zida hon gy
Positive
11
3
Abe mujhy Kun Bali ka baqra bna raha hy
Negative
39
9
Tm sochti ni thi
Neutral
16
4
Jb dono ek dusry ko like krty hon
Positive
33
8
bohot acha janab
Positive
16
3
khuda aur mohabbat top of my list ha bohat acha aur zabardast
Positive
62
12
Programing
Neutral
10
1
Yr tu dua kr dia kr mry liy
Positive
27
8
Blkl theak kha bhai ap na
Positive
25
6
agr wqt gae baat sakti lkn agr pmln n ppp nahi gae ye deadbodies pr politics kun agr tb ik ghlt aj ye log ghlt huay agreed
Negative
122
27
Wsy jo love hota na
Positive
19
5
mere bhai igi or usama bin ladin afghani or saudi or isreal or indian fund ke sare sabot idaro or pti ke pas mojood isliay fiker ppp or pmln kare
Negative
145
30
pdm lahore jalsa taaziyat kabool karo
Negative
37
6
Routine movie lgg rhi hai
Neutral
25
5
A Raha he ab
Neutral
12
4
ap air ap ke party ka jahgir train sahb both acha hein '
Positive
57
13
wow ... mjy zara ccooking ka shoq nai but ye zaror try krun gi ...: thumbs up :
Positive
80
18
And just focused + disciplined
Positive
30
5
jee bilkul members ka forum k sath mukhlis hona bohat zarori hai ...
Positive
69
13
And rhi baat demerits ki to
Neutral
27
6
han CNN
Neutral
7
2
points
Neutral
6
1
Rat list or tuples Shuru karun ga
Neutral
33
7
Han btao
Neutral
8
2
Peanut butter ly lo iski jga
Neutral
28
6
esleyai es ghdar seisat dano nay hem hejrat kernay pay majboor keya ..
Negative
71
13
iss khabees chor nawaz paleeet shaitan ko pakistani qoum thudday maar maar ker gutter mein phenkay gi ussi gutter mein jis kay dhakkan chori ker kay iss khabees ka baap ameer huachor ka bacha
Negative
191
34
Ultra Pro Max 🙂🙂🙂🙂 ustado ka Ustad ❣️
Positive
37
8
Politician ko adab aur adeeb ko siyasat ke asbaaq azbar hote the
Positive
65
12
mene ghalat sara ko tag krdia wse :p
Negative
36
8
Yr mn romantic chezo sy dor bhagta
Negative
34
7
Lanat hay police force pay
Negative
26
5
ISLAM MUBARAK
Positive
13
2
Ye to thk nai phir
Negative
18
5