message stringlengths 1 19.1k ⌀ | label stringclasses 3
values | char_length float64 1 19.1k ⌀ | word_length float64 0 3.21k ⌀ |
|---|---|---|---|
Ke TU injured hy or mein tujhy le kar ghoom raha hun Yahan tk ke Teri halat bahut kharab hy or mein Kuch nahi kar sk raha | Negative | 121 | 27 |
I love iqrar bhai | Positive | 17 | 4 |
True burai se bachna chaiye ... and I agree cmpletely k punishments se crimes kam o jay gay but u cannot ignore our 'azad' media.. matlab ye b factor ai | Negative | 152 | 30 |
yar mufti ka la lu yeh features na tumhe lg de sakte hai ya apple yeh 5 . 7 inch ju ha | Neutral | 86 | 22 |
Sirf Whatsapp hy | Neutral | 16 | 3 |
Ye block wala Kya seen hy | Neutral | 25 | 6 |
bhi 50% to chalta hy but 30% b bohot hy usy 70% bohot hy | Positive | 56 | 14 |
Janwaron Ko Ziada Hath Na Lagayen | Negative | 34 | 6 |
Yar ajeeb bat hy | Negative | 16 | 4 |
s set ma ak sat dono sim ak sat tub he chalti ha jub card na dalo other wisi ak sim or mamery card or jo new set la wo lazmi dhiyan rakha | Positive | 138 | 33 |
Python ma | Neutral | 9 | 2 |
InshAllah Monday ko send kru ga | Neutral | 31 | 6 |
Naaa baba...
Buri baat 😂 | Neutral | 25 | 5 |
Exactly | Neutral | 8 | 1 |
sab puranon ko to aazma lya ha ab naye logon ko vote dyna , isy ma behtri ha | Positive | 76 | 18 |
nahi yeh baat zardari sab nay wrong kahi ha | Negative | 43 | 9 |
khwaja sahab mubarak | Neutral | 20 | 3 |
I love you ducky Bhai ma ap ka bohat Bata fan ho ma ap sa Mel a chah ta ho very good | Positive | 84 | 22 |
Dance Mujra Ducky Bhai 3 sal pahle wala mujra karte Hain | Neutral | 56 | 11 |
Final ho gya I am leaving the group | Neutral | 35 | 8 |
Bataur ballers wo one day matches mein 341 wickets le chuke hain | Neutral | 65 | 12 |
boht ache bahi | Positive | 14 | 3 |
Allah hu akbar mashallah shai farmaya | Positive | 37 | 6 |
idhar b dekh lo zara pmln spokesperson | Negative | 38 | 7 |
Iqrar ul hassan jase insan Pakistan mai haii hamii bohat fakhar hai Allah en ko salamat rakhe Allah lambi zindagi dee | Positive | 117 | 21 |
Ruko ruko | Neutral | 9 | 2 |
Sonia Gandhi ko congress ki president chunn liya gaya aur 1999 mein wo parliament ki rukun muntakhib ho gai. | Positive | 108 | 19 |
Acha trendline short sahi | Positive | 25 | 4 |
shukriya jnab dil ni gaaliiyan dene mgr in pmln walo in k level utr kk he bat hoti | Negative | 82 | 18 |
madm g ye b bkws kro k pti vs pmln anp jui ppp me ziada vote anp or baki party b ly | Negative | 83 | 22 |
yes agree our dounya min bhout tabdiliyan jisay k uae our ksa min our turki ussr whgera min lgtaa ye he k pakistan min bhe lazmi tabdeli huge amekan yhi he k pmln per aetmad ke wja ghq min bhe lazmi nyi shouch agy ayey ge | Negative | 221 | 46 |
Desi Marlin Manro..😂😂😂 | Negative | 22 | 3 |
in jaise ghatiya logo himayat haasil hoti hai jabi in jaiso kai khilaaf koi action nahi hota police yai sub mili wi hoti hai uper wale log bhi milai hote hai | Negative | 157 | 31 |
jnb hakomt k bry m ap bri raye dety apne distc m usko byan qu ni krty karachi m gull khila rhi nzr ni ata apko or ns speech pee b ni bolty aap akhr apko pti k bry m tweet krne kon kehtaa bta baqi chorain | Negative | 203 | 47 |
Ase hi haaaaaa | Neutral | 14 | 3 |
Ye itni khubsurat masjid kha h | Positive | 30 | 6 |
Ya kesy koi website hy | Neutral | 22 | 5 |
yea pti ke social media team kitni wailee yaar poori timeline flood with i vote for ik aik taqreer per yea haal agar ns nay d chowck per container laga diya inke maut waqai jaye ge | Negative | 180 | 36 |
youn sahil sahil kehne se kiya khaak kinara aaye ga . | Negative | 54 | 11 |
Muje sara pata ha, achi konsi ha us Ko vote de daity hain? | Neutral | 58 | 13 |
story khan mumtaz qadri zindabad | Positive | 32 | 5 |
Plan cancel 🙂 | Negative | 13 | 3 |
Wahan ja kr b mn bs apko janti thi or ap muj sy bat b kr ry thy hm sath rhy | Positive | 75 | 21 |
Mujhe nahi lagta ke aik hi jote bar bar pehnne mein koi borai hai | Positive | 65 | 14 |
unhon ne “ dabang ” samet kuch filmon mein golokari ke shube mein bhi taba azmai ki | Positive | 83 | 17 |
e mobile bakwas hai koi na ley is ki battery timing 2 hour hai | Negative | 63 | 14 |
Allah pak salamat rakhe veer ️ | Positive | 30 | 6 |
Ek dm itna mhmga kio bna rhy | Negative | 28 | 7 |
agar pmln halqati kholtai d chowk jaane kiya zarorat te | Negative | 55 | 10 |
hello ! zardari ek aysa insan hai jis ne puray mulk ko ut liya hai i hate zardari | Negative | 81 | 18 |
mumtaz aalim e deen shah turab ul haq qadri ki ehlya ki namaz e janaza subha darul uloom amjadia masjid me ada ki jaigi | Neutral | 119 | 24 |
Sindh police department k kartoot bhi awam k samne laen iqrar bhai | Neutral | 66 | 12 |
😂😁🤣 | Positive | 3 | 1 |
pmln janaza nikal diya lahore aaj | Negative | 33 | 6 |
govt ne afzal ko use kia ab dar hai k govt afzal ka encounter na karwa dey ,,, writer plzzzzzzzzz aisa na karna we want happy ending ,, real life main tou aisa roz dekhty hain dramey main tou kuch accha dikha do ,, | Negative | 215 | 44 |
Saad Bhai you always makes us lough.️ You are the best.️ | Positive | 56 | 11 |
YarProvider ki class milay g :3 jitnay marzi yar nikalo | Negative | 55 | 10 |
Kasmy jitna mrzi mood off is bandy ko dekh k hasii ajati ha️️thanku ducky bhai Humsha Khush rhy or hum sbko asy he hasaty rhy ️️ | Positive | 128 | 26 |
unsolved mein s to kuch b nh aya tha yr | Neutral | 40 | 10 |
crowd pahla din sa in sath ha balka sa zyada logon vote dya nawaz tab corrupt declare punjab pora pmln ha phir k banda akatha nahi ik mahngae tawajo dani chahea wasa corona waja sa uk india ma bohat mahngae ha | Negative | 209 | 41 |
Congratulations ab naye din mein a gye | Positive | 38 | 7 |
Waqae me tabdeeli bahar se nahi andar se aati ha saare wohi jageerdaar wadere bhar liye Election ke time pe ! | Negative | 110 | 21 |
islami jamhuriya e pakistan ke sabiq sadar e pakistan justice retired muhammad rafiq tarar november ko ghakhar mandi zila gungranwala tehsil wazirabad ke gouon pera kot mein paida hoye | Neutral | 184 | 29 |
Mumbai mein wo aik naamwar mosikar shumar hote the aur Lakshmi Kant Piyare Lal jese musician un ki muawnat mein kaam kar chuke the | Positive | 130 | 24 |
Chamatay kraty dallay k | Negative | 23 | 4 |
srf duaon se kaam nai chalta bhai mehat bhi koi cheez hoti he | Positive | 61 | 13 |
zida hon gy | Positive | 11 | 3 |
Abe mujhy Kun Bali ka baqra bna raha hy | Negative | 39 | 9 |
Tm sochti ni thi | Neutral | 16 | 4 |
Jb dono ek dusry ko like krty hon | Positive | 33 | 8 |
bohot acha janab | Positive | 16 | 3 |
khuda aur mohabbat top of my list ha bohat acha aur zabardast | Positive | 62 | 12 |
Programing | Neutral | 10 | 1 |
Yr tu dua kr dia kr mry liy | Positive | 27 | 8 |
Blkl theak kha bhai ap na | Positive | 25 | 6 |
agr wqt gae baat sakti lkn agr pmln n ppp nahi gae ye deadbodies pr politics kun agr tb ik ghlt aj ye log ghlt huay agreed | Negative | 122 | 27 |
Wsy jo love hota na | Positive | 19 | 5 |
mere bhai igi or usama bin ladin afghani or saudi or isreal or indian fund ke sare sabot idaro or pti ke pas mojood isliay fiker ppp or pmln kare | Negative | 145 | 30 |
pdm lahore jalsa taaziyat kabool karo | Negative | 37 | 6 |
Routine movie lgg rhi hai | Neutral | 25 | 5 |
A Raha he ab | Neutral | 12 | 4 |
ap air ap ke party ka jahgir train sahb both acha hein ' | Positive | 57 | 13 |
wow ... mjy zara ccooking ka shoq nai but ye zaror try krun gi ...: thumbs up : | Positive | 80 | 18 |
And just focused + disciplined | Positive | 30 | 5 |
jee bilkul members ka forum k sath mukhlis hona bohat zarori hai ... | Positive | 69 | 13 |
And rhi baat demerits ki to | Neutral | 27 | 6 |
han CNN | Neutral | 7 | 2 |
points | Neutral | 6 | 1 |
Rat list or tuples Shuru karun ga | Neutral | 33 | 7 |
Han btao | Neutral | 8 | 2 |
Peanut butter ly lo iski jga | Neutral | 28 | 6 |
esleyai es ghdar seisat dano nay hem hejrat kernay pay majboor keya .. | Negative | 71 | 13 |
iss khabees chor nawaz paleeet shaitan ko pakistani qoum thudday maar maar ker gutter mein phenkay gi ussi gutter mein jis kay dhakkan chori ker kay iss khabees ka baap ameer huachor ka bacha | Negative | 191 | 34 |
Ultra Pro Max 🙂🙂🙂🙂 ustado ka Ustad ❣️ | Positive | 37 | 8 |
Politician ko adab aur adeeb ko siyasat ke asbaaq azbar hote the | Positive | 65 | 12 |
mene ghalat sara ko tag krdia wse :p | Negative | 36 | 8 |
Yr mn romantic chezo sy dor bhagta | Negative | 34 | 7 |
Lanat hay police force pay | Negative | 26 | 5 |
ISLAM MUBARAK | Positive | 13 | 2 |
Ye to thk nai phir | Negative | 18 | 5 |
Subsets and Splits
No community queries yet
The top public SQL queries from the community will appear here once available.