message stringlengths 1 19.1k ⌀ | label stringclasses 3
values | char_length float64 1 19.1k ⌀ | word_length float64 0 3.21k ⌀ |
|---|---|---|---|
Subha tk set ho jao gi | Positive | 22 | 6 |
walikumussalam | Neutral | 14 | 1 |
Tm bhi meri taraf s apnay parents ko shukriyaa bolnaa😂😂😂 | Neutral | 56 | 10 |
Abhi bhi wahi lene nikla hua | Neutral | 28 | 6 |
Abe pehly ho jayein ge | Positive | 22 | 5 |
udr cameras gaye inko moo chupane jga ni milni aj tw doodh waly k account b paisy ss transfer huay amp wahan in k pass jwab ni hna asliyat khul jaygi bibi chup hojao waisy he fouj k tarly start krdiye k baat kro | Negative | 211 | 44 |
sony dunya ka sabse acha smartphone brand hai | Positive | 46 | 8 |
Yeah Good Prediction | Positive | 20 | 3 |
pti walo k agr bap par tanqeed ki jaye tu itna nahi bolty jitna ik par tanqeed pe un ko aag lgti hy | Negative | 99 | 23 |
Mein to bag rakhne Laga tha god mein | Neutral | 36 | 8 |
ap bheek mng rhe hn ap sahra dy pr afsos pmln wly khud besahra ghoom hn | Negative | 71 | 16 |
Ye Islam ki Nazmi tareekh ka ek record hai | Positive | 42 | 9 |
Ye ajeeb tha | Negative | 12 | 3 |
Jis trah PERSON or mein ne ki thi eleda Tere sath | Neutral | 49 | 11 |
Hahaha aey hi hona chahiye tere sath | Positive | 37 | 7 |
Dob MRO gandy hkmrano | Negative | 21 | 4 |
pta ni | Neutral | 6 | 2 |
tum sath nahi thi shayad warna yaad hota | Negative | 40 | 8 |
Yeh kahin se bhi Muslim nahi lag rahe lanat ha tum pe | Negative | 53 | 12 |
hahha dafaan | Negative | 12 | 2 |
bs aj s healthy routine start😂😂 no more excuses...ok😉 | Neutral | 53 | 9 |
tyra naam btaou kisko | Neutral | 21 | 4 |
mujhe kya pata, dost nahi banati itnay zyda TUMHARI TARAH:) | Negative | 59 | 10 |
rasmalai events k leeya good desert ha aur k foods k recipe mujay pasand aye lakin khushk doodh ma sirf every day use karty hun | Positive | 127 | 25 |
asha kaa ye bayan , " our own himesh reshammiya , the gujarati , he was so quiet ." bilkul jhoot hai . himesh musalsal cheating kerta tha aur bak bak bhi bohot kerta tha . actually asha , runa , & amp ; himesh ne " cheaters gang " banaya hua tha sur kshetra main aur indian singers ko ghalat ganay ganay kay bawajood ful... | Negative | 1,053 | 209 |
Abhi abhi ap Keh Rahe tha ka larkia acha comment Karti ha dekh liya phir larkiyo ko ap ke sath moye moye kar fia | Neutral | 112 | 24 |
Keya ye ab bi pochney ki zaroret ha | Neutral | 35 | 8 |
bus ppp or pmln wale deal lalach or dhande k khof nikal k moulana sath inshaallah pori ashrafya hathyar phenk degi | Negative | 114 | 21 |
bahgura kb ah bahto ahmly jama pehnay ky bs bahty he sakta chor kahny aj tara ous ky sath chalny ky wahdy gark kary shrif choro our zardary chor ham tum our bewaqf nshi bahny | Negative | 174 | 35 |
Is scene ky bad | Neutral | 15 | 4 |
We need Aroob reaction of Ducky Bhai dance | Neutral | 42 | 8 |
plots per qabza karne begairut | Negative | 30 | 5 |
Apko wsy BTC kha tk Ata hwa nzr a rha ha | Neutral | 40 | 11 |
I thought wtf | Negative | 13 | 3 |
Jisne dubki bhai ko jiyan bola yo jiyan ka bahan Jago ho aap I love you ducky bhai in | Positive | 85 | 19 |
well done | Positive | 9 | 2 |
Box plot or IQR dono use kiye | Neutral | 29 | 7 |
maryam nawaz bewakoofi sirf nawaz or pmln k members k kanu me goongti hogi jis tarah party itne km arsy me taba k rakh diya | Negative | 123 | 25 |
Axha chalo batao phir | Neutral | 21 | 4 |
allah khairiyat mamla farmae | Positive | 28 | 4 |
Kya bana lvl brake pr ap ne leya | Neutral | 32 | 8 |
Mere bacho ke lye dua kejeye ga naik namazi ho | Positive | 46 | 10 |
khalai makhlooq pmln blackmail nahi keya | Negative | 40 | 6 |
Sirf punjab ne kaam karana unki pmln ki zimedaari nahe thi. Aur abhi jo lahore mei haal hai yeh karwayaa nawaz sharif ne? | Negative | 121 | 23 |
Thoei dair bs | Neutral | 13 | 3 |
Marr ja kithy ja k hraman😂👊 | Neutral | 27 | 6 |
follow back ap nhi deya ye kia dein ge | Negative | 38 | 9 |
brother animation to main ne bna lee aor play b kr lee es ko save kese krna hay ? ye smajh nahi aa rahi , mushkil kaam lag raha ha . | Negative | 133 | 31 |
Ky howa in ko ya to sat yab he hn Mashallah | Positive | 43 | 11 |
I'm amazed jo kbhi socha na tha wo ho jata | Positive | 42 | 10 |
Kahi apne b to chori chori ni kr li | Neutral | 35 | 9 |
originally posted by awan1 nawaz sharif hum nay bohat sabir kia aur en mulk dushmano ke ghaleez batain suni ab en ko chorna nahein imran khan ko arrest ker kay 35 punchers kerna | Negative | 177 | 33 |
Ducky bhai always love you | Positive | 26 | 5 |
Yaaar Allah aap ko jazaai kheer de . But these haraam Khoor Police are everywhere in Pakistan . I am sure every POLICE STATION is full of them. OUR GOVERNMENT SHOUKD DO SOMETHING ABOUT THEM. | Negative | 190 | 35 |
184. "hamesha pmln seat ye new voter bana yahan pti next baar or mehnat kary jeet jayn" | Positive | 87 | 17 |
Rota hua ap or zahr lagta ha ducky bhai | Negative | 39 | 9 |
Bat khatam | Neutral | 10 | 2 |
1950 mein ap “aakank das” mein muntaqil ho gaye aur July 1953 mein ap ne military college ko kharbad keh deya | Positive | 110 | 21 |
Wahi yar | Neutral | 8 | 2 |
Jo b ho umar akmal ko. Bhr kro | Negative | 30 | 8 |
pmln kidr mili punjab k alawa | Neutral | 29 | 6 |
oye chootiye ye result dekh bsdk lekin tery jesy gandu logo kia smjhna station pmln pti | Negative | 87 | 16 |
Weham ha bs | Neutral | 11 | 3 |
tum b mjy ye gift kr skti hu | Positive | 28 | 8 |
yaammmmeehh | Neutral | 11 | 1 |
Akhbarat, risale aur tarikh par unki gehri nigah thi | Neutral | 52 | 9 |
Tm ho yr intelligent | Positive | 20 | 4 |
zulqarnain hyder is great person . us ne ye sub apni hifazat ki khatir kiya . pcb ke intzam ache nae the jo use un per yaqeen nae tha | Positive | 133 | 29 |
ye estibleshment ye kaam kab jhoot ke b have hote loudshiddng khatum pmln ke bas ke baat nhi ghee atta or cheene ye sab sirf pakistan mai nhi saredunya mai buland tareen sateh pohnch gye ap pehly history read kre sab saaf saaf dekhaye boghs nhi | Negative | 244 | 46 |
Katni payri hai sanam app ki nani Pari so quite | Negative | 47 | 10 |
Mein ne to dekha hua na | Neutral | 23 | 6 |
Meri khair ha | Neutral | 13 | 3 |
hmm shi hi h | Positive | 13 | 4 |
Ap humesah mera sath cahlakiyan krty hain....zayada cahlakiyan na kiya kry meray sath ap sub log... | Negative | 99 | 16 |
es wazifa ki kya aam ijazat hy | Positive | 30 | 7 |
zehar kha ka marna ja raha hu | Negative | 29 | 7 |
aik aur bohat slow aur boring episode . kahani aik hi jagah per atki hui hai . pata nahin fawad khan aur sania saeed ne kiyun iss boring dramay main kaam kerna qubool kiya !!!!! | Negative | 178 | 35 |
Okie, Allah Hafiz | Neutral | 17 | 3 |
Khsuh ha M | Positive | 10 | 3 |
is liye kay yeh phir punjab ki bijli band krnay ki dhamki dein ?? koi sharam kren 350 dam banaein | Negative | 97 | 20 |
Ducky lobra a ga custom ma bot | Negative | 30 | 7 |
good job ap na mara ha | Positive | 22 | 6 |
Wohi Shradha Mam? | Neutral | 17 | 3 |
.. ap q saath derahe hain pti ka?? Apko bhi dusri shadi karni hai?? | Negative | 67 | 14 |
pakistan ka best darama h ye esa darama nh bane ga | Positive | 50 | 11 |
shareef maryan safdar awan or jalsaz calibri wali nani | Negative | 54 | 9 |
Tum ko tu itna pata nae ky gardan ka masa quran hadees may hy e nae tum log gardan ka mash lamz samj ty ho? Or koe mary like..... | Negative | 129 | 29 |
Imran ko jhatka Lota Party ban gaie | Negative | 35 | 7 |
@ sadi .... bilkul theek fermaya ! | Positive | 36 | 7 |
Very good, carry on asy hi by nakab hona chay asy gandy logo ko | Positive | 63 | 14 |
Thanks a lot | Positive | 12 | 3 |
lsm still below level | Negative | 21 | 4 |
ppp gb may election teyari shuro krdi h pmln b chayi gb py tawaju dy election campaign strt kry hmri govt rhi vha strong candidate h | Negative | 132 | 26 |
Khuda kaley aik fool topic py mat larain. | Negative | 41 | 8 |
Saved 🤧😂 | Positive | 8 | 2 |
Hmko asy coin q ni milty | Negative | 24 | 6 |
bhai pti walo kio ha chutyeaa youthyaiss | Negative | 40 | 7 |
wah mazay | Positive | 9 | 2 |
foreign fund kia hoti bhahi | Negative | 27 | 5 |
Saudi Company Ne 250 Arab Me National Power Construction Corporation Khareed Li Steel Mills Aur PIA Ki Nijkari Bhi Hogi Hukomat | Negative | 128 | 21 |
Subsets and Splits
No community queries yet
The top public SQL queries from the community will appear here once available.