message
stringlengths
1
19.1k
label
stringclasses
3 values
char_length
float64
1
19.1k
word_length
float64
0
3.21k
Subha tk set ho jao gi
Positive
22
6
walikumussalam
Neutral
14
1
Tm bhi meri taraf s apnay parents ko shukriyaa bolnaa😂😂😂
Neutral
56
10
Abhi bhi wahi lene nikla hua
Neutral
28
6
Abe pehly ho jayein ge
Positive
22
5
udr cameras gaye inko moo chupane jga ni milni aj tw doodh waly k account b paisy ss transfer huay amp wahan in k pass jwab ni hna asliyat khul jaygi bibi chup hojao waisy he fouj k tarly start krdiye k baat kro
Negative
211
44
sony dunya ka sabse acha smartphone brand hai
Positive
46
8
Yeah Good Prediction
Positive
20
3
pti walo k agr bap par tanqeed ki jaye tu itna nahi bolty jitna ik par tanqeed pe un ko aag lgti hy
Negative
99
23
Mein to bag rakhne Laga tha god mein
Neutral
36
8
ap bheek mng rhe hn ap sahra dy pr afsos pmln wly khud besahra ghoom hn
Negative
71
16
Ye Islam ki Nazmi tareekh ka ek record hai
Positive
42
9
Ye ajeeb tha
Negative
12
3
Jis trah PERSON or mein ne ki thi eleda Tere sath
Neutral
49
11
Hahaha aey hi hona chahiye tere sath
Positive
37
7
Dob MRO gandy hkmrano
Negative
21
4
pta ni
Neutral
6
2
tum sath nahi thi shayad warna yaad hota
Negative
40
8
Yeh kahin se bhi Muslim nahi lag rahe lanat ha tum pe
Negative
53
12
hahha dafaan
Negative
12
2
bs aj s healthy routine start😂😂 no more excuses...ok😉
Neutral
53
9
tyra naam btaou kisko
Neutral
21
4
mujhe kya pata, dost nahi banati itnay zyda TUMHARI TARAH:)
Negative
59
10
rasmalai events k leeya good desert ha aur k foods k recipe mujay pasand aye lakin khushk doodh ma sirf every day use karty hun
Positive
127
25
asha kaa ye bayan , " our own himesh reshammiya , the gujarati , he was so quiet ." bilkul jhoot hai . himesh musalsal cheating kerta tha aur bak bak bhi bohot kerta tha . actually asha , runa , & amp ; himesh ne " cheaters gang " banaya hua tha sur kshetra main aur indian singers ko ghalat ganay ganay kay bawajood ful...
Negative
1,053
209
Abhi abhi ap Keh Rahe tha ka larkia acha comment Karti ha dekh liya phir larkiyo ko ap ke sath moye moye kar fia
Neutral
112
24
Keya ye ab bi pochney ki zaroret ha
Neutral
35
8
bus ppp or pmln wale deal lalach or dhande k khof nikal k moulana sath inshaallah pori ashrafya hathyar phenk degi
Negative
114
21
bahgura kb ah bahto ahmly jama pehnay ky bs bahty he sakta chor kahny aj tara ous ky sath chalny ky wahdy gark kary shrif choro our zardary chor ham tum our bewaqf nshi bahny
Negative
174
35
Is scene ky bad
Neutral
15
4
We need Aroob reaction of Ducky Bhai dance
Neutral
42
8
plots per qabza karne begairut
Negative
30
5
Apko wsy BTC kha tk Ata hwa nzr a rha ha
Neutral
40
11
I thought wtf
Negative
13
3
Jisne dubki bhai ko jiyan bola yo jiyan ka bahan Jago ho aap I love you ducky bhai in
Positive
85
19
well done
Positive
9
2
Box plot or IQR dono use kiye
Neutral
29
7
maryam nawaz bewakoofi sirf nawaz or pmln k members k kanu me goongti hogi jis tarah party itne km arsy me taba k rakh diya
Negative
123
25
Axha chalo batao phir
Neutral
21
4
allah khairiyat mamla farmae
Positive
28
4
Kya bana lvl brake pr ap ne leya
Neutral
32
8
Mere bacho ke lye dua kejeye ga naik namazi ho
Positive
46
10
khalai makhlooq pmln blackmail nahi keya
Negative
40
6
Sirf punjab ne kaam karana unki pmln ki zimedaari nahe thi. Aur abhi jo lahore mei haal hai yeh karwayaa nawaz sharif ne?
Negative
121
23
Thoei dair bs
Neutral
13
3
Marr ja kithy ja k hraman😂👊
Neutral
27
6
follow back ap nhi deya ye kia dein ge
Negative
38
9
brother animation to main ne bna lee aor play b kr lee es ko save kese krna hay ? ye smajh nahi aa rahi , mushkil kaam lag raha ha .
Negative
133
31
Ky howa in ko ya to sat yab he hn Mashallah
Positive
43
11
I'm amazed jo kbhi socha na tha wo ho jata
Positive
42
10
Kahi apne b to chori chori ni kr li
Neutral
35
9
originally posted by awan1 nawaz sharif hum nay bohat sabir kia aur en mulk dushmano ke ghaleez batain suni ab en ko chorna nahein imran khan ko arrest ker kay 35 punchers kerna
Negative
177
33
Ducky bhai always love you
Positive
26
5
Yaaar Allah aap ko jazaai kheer de . But these haraam Khoor Police are everywhere in Pakistan . I am sure every POLICE STATION is full of them. OUR GOVERNMENT SHOUKD DO SOMETHING ABOUT THEM.
Negative
190
35
184. "hamesha pmln seat ye new voter bana yahan pti next baar or mehnat kary jeet jayn"
Positive
87
17
Rota hua ap or zahr lagta ha ducky bhai
Negative
39
9
Bat khatam
Neutral
10
2
1950 mein ap “aakank das” mein muntaqil ho gaye aur July 1953 mein ap ne military college ko kharbad keh deya
Positive
110
21
Wahi yar
Neutral
8
2
Jo b ho umar akmal ko. Bhr kro
Negative
30
8
pmln kidr mili punjab k alawa
Neutral
29
6
oye chootiye ye result dekh bsdk lekin tery jesy gandu logo kia smjhna station pmln pti
Negative
87
16
Weham ha bs
Neutral
11
3
tum b mjy ye gift kr skti hu
Positive
28
8
yaammmmeehh
Neutral
11
1
Akhbarat, risale aur tarikh par unki gehri nigah thi
Neutral
52
9
Tm ho yr intelligent
Positive
20
4
zulqarnain hyder is great person . us ne ye sub apni hifazat ki khatir kiya . pcb ke intzam ache nae the jo use un per yaqeen nae tha
Positive
133
29
ye estibleshment ye kaam kab jhoot ke b have hote loudshiddng khatum pmln ke bas ke baat nhi ghee atta or cheene ye sab sirf pakistan mai nhi saredunya mai buland tareen sateh pohnch gye ap pehly history read kre sab saaf saaf dekhaye boghs nhi
Negative
244
46
Katni payri hai sanam app ki nani Pari so quite
Negative
47
10
Mein ne to dekha hua na
Neutral
23
6
Meri khair ha
Neutral
13
3
hmm shi hi h
Positive
13
4
Ap humesah mera sath cahlakiyan krty hain....zayada cahlakiyan na kiya kry meray sath ap sub log...
Negative
99
16
es wazifa ki kya aam ijazat hy
Positive
30
7
zehar kha ka marna ja raha hu
Negative
29
7
aik aur bohat slow aur boring episode . kahani aik hi jagah per atki hui hai . pata nahin fawad khan aur sania saeed ne kiyun iss boring dramay main kaam kerna qubool kiya !!!!!
Negative
178
35
Okie, Allah Hafiz
Neutral
17
3
Khsuh ha M
Positive
10
3
is liye kay yeh phir punjab ki bijli band krnay ki dhamki dein ?? koi sharam kren 350 dam banaein
Negative
97
20
Ducky lobra a ga custom ma bot
Negative
30
7
good job ap na mara ha
Positive
22
6
Wohi Shradha Mam?
Neutral
17
3
.. ap q saath derahe hain pti ka?? Apko bhi dusri shadi karni hai??
Negative
67
14
pakistan ka best darama h ye esa darama nh bane ga
Positive
50
11
shareef maryan safdar awan or jalsaz calibri wali nani
Negative
54
9
Tum ko tu itna pata nae ky gardan ka masa quran hadees may hy e nae tum log gardan ka mash lamz samj ty ho? Or koe mary like.....
Negative
129
29
Imran ko jhatka Lota Party ban gaie
Negative
35
7
@ sadi .... bilkul theek fermaya !
Positive
36
7
Very good, carry on asy hi by nakab hona chay asy gandy logo ko
Positive
63
14
Thanks a lot
Positive
12
3
lsm still below level
Negative
21
4
ppp gb may election teyari shuro krdi h pmln b chayi gb py tawaju dy election campaign strt kry hmri govt rhi vha strong candidate h
Negative
132
26
Khuda kaley aik fool topic py mat larain.
Negative
41
8
Saved 🤧😂
Positive
8
2
Hmko asy coin q ni milty
Negative
24
6
bhai pti walo kio ha chutyeaa youthyaiss
Negative
40
7
wah mazay
Positive
9
2
foreign fund kia hoti bhahi
Negative
27
5
Saudi Company Ne 250 Arab Me National Power Construction Corporation Khareed Li Steel Mills Aur PIA Ki Nijkari Bhi Hogi Hukomat
Negative
128
21