message stringlengths 1 19.1k ⌀ | label stringclasses 3
values | char_length float64 1 19.1k ⌀ | word_length float64 0 3.21k ⌀ |
|---|---|---|---|
aunty ji imran khan ney ortey nhi nachwai uski party ne kya pti hi aygi nwaz ki to nind hogyi haram abb | Negative | 103 | 22 |
Chalo me Kal arrange Kar k Ly aau ga | Positive | 36 | 9 |
Pleasures' mine | Positive | 15 | 2 |
Har Kisi ki Ezzat Upne Hath Hoti Chahe Woh larki Ho Ya larka Allah SaB Ko MehfooZ Farmye | Positive | 88 | 18 |
Han bilkul kal note kiya | Neutral | 24 | 5 |
pmln sarkar cj sou moto lie | Negative | 27 | 6 |
Is doctor ko nanga kr k marna chahiay. Hmari police kisi kam ki nhi. Idr kabi insaf nhi hota | Negative | 92 | 19 |
Janta Hun wo Sahi nahi | Negative | 22 | 5 |
Jahil ha sali | Negative | 13 | 3 |
Tp sl qreeb laga do auto trigger ho jay ge shyd koi error ho | Neutral | 60 | 14 |
Mint lgy ga lrny lg jai ga | Negative | 26 | 7 |
bara zaberdast smrt phone hy back cam aur frunt cam ka reslt b acha h | Positive | 70 | 15 |
Meri london tou kya Pakistan mai koi property nahi | Neutral | 50 | 9 |
ap puch kon ha | Negative | 14 | 4 |
odi or t matches ki series december se sri lanka main hogi | Neutral | 58 | 12 |
ahahah or usko chor jany waly ko kia kehty hain? 😂 | Negative | 50 | 11 |
jnab yahan kis ne kaha keh sood halal hai ?? mger gusa haram hai bhai ... dimagh kharab na kro ap plz | Negative | 101 | 22 |
itna to nhi possible hi nhi hy | Neutral | 30 | 7 |
Iqrar Bahi Allah Ap ko sehat tandrosti ata kary | Positive | 47 | 9 |
aik to mujhay ye baat samajh main nahin aati kay ye dramasonline walay her doosray din apni wabsite ka design / layout kyun change kerdetay hain ? | Negative | 147 | 27 |
Free hua | Neutral | 8 | 2 |
Socha ni tha bhai kbhi esa ho jaon ga | Neutral | 37 | 9 |
Is yaksaniyat se picha churane ke liye inho ne baqaida Actors Studio mein acting ki taleem o tarbiyat hasil kli | Positive | 111 | 20 |
Agar use kisi third person se koi baat maloom hui to use is liye aehmiyat nahi degi kyun ke wo pehle se is ke barey mein janti hai | Positive | 130 | 28 |
2005 mein un ke taluqat adalar Brad Pitt ke sath qaim howe jo abhi tak barqarar hain | Neutral | 84 | 17 |
puraaney hockey players ki team dobara banani chahiye , i hope new players se behter karkerdagee dikhayein gay | Positive | 110 | 18 |
pti k members pmln speeches itna pressure lety k pitch pmon be set hotti py aa k khelty o bhaii suppose awam aa b jaye kitni lakh day by day km hotti hotti reh dosra plan inteshar krne do inteshar khud expose hon | Negative | 212 | 43 |
Han na,hug krky sona | Positive | 20 | 4 |
nawaz. ho choka hi pti inshAllah kbi ni ho ga | Neutral | 46 | 10 |
Programing ka a bhi mere zime gya hy | Positive | 36 | 8 |
Yeh guzishta 40 saal se mini screen par apni salahiyaton ke johar dikha rahi hain aur din ba din in ke har sitaron ki tadad mein izafa hota ja raha hai | Positive | 151 | 31 |
kutta month ma nhe pada hwa bilk mont m pada hwa | Negative | 48 | 11 |
Wo to wallet hi ni rkta | Neutral | 23 | 6 |
Adaaa | Positive | 5 | 1 |
Allah ap ki masloon ki hifazat kre ameen | Positive | 40 | 8 |
Kafi motae ho hai ho kuch khial kero. | Negative | 37 | 8 |
Tota kahani aur manchale ka sauda mein wo tasoof ki tarha maeyl nazar aae aur is baat ko le kar un par khasi tanqeed ki gae | Negative | 124 | 26 |
nd syed | Neutral | 7 | 2 |
PERSON sy bat ho gai ha to so ja | Neutral | 32 | 9 |
o bhai sahafat chor ye munafiqu k bas baat ni pmln join openly | Negative | 62 | 13 |
AfSOS AfSOS V Allah I love you ️ ary news | Positive | 41 | 10 |
Levels banaya ta Tarde lene kilya jab level par ponchata hia tarde nahe leta q yaat | Negative | 83 | 16 |
bhai api hogi apke mere to wo honi wale hai | Positive | 43 | 10 |
Bilkul | Neutral | 6 | 1 |
look how this murderer nasir butt protect certify chor sab key sab harami khandanoon sey taalluq rakhtey hein | Negative | 109 | 18 |
Ly ly...pr ye mzaq nai | Negative | 23 | 5 |
hahhh uff tm mere ghr ajaoo -d | Neutral | 30 | 7 |
Free medical bhi karwaa rahaa hai lougo kiKhaali jalsay nahe kar rahaa | Positive | 70 | 12 |
Back ground song awla ha | Positive | 24 | 5 |
dosto . samsung ya koi or company kabhi apple ka muqabla nahi kr sakti | Negative | 71 | 14 |
Eid Kay Phlay Aur Dosray Din Shehar Me One Welling Karty Howay Gir Kar 17 Naujawan Janbahaq 70 Se Zaid Zakhmi Zarai | Negative | 116 | 22 |
1959 mein Richie Beno ki qayadat ki Australian team Pakistan aai, President eleven ki taraf se khelte howe 8 khilari out kiye to us waqat ki karkardagi ki bunyad par Karachi mein hone wale terse test mein quomi team mein shamil kar liya gaya | Positive | 241 | 44 |
Jab ke guzishta aik saal ke dauran 335 Edhi welfare centers aur 1800 Edhi ambulances ke fleet ke zariye 1403750 mareezon aur mayyaton ke liye androon e shehar aur 40163 mareezon aur mayyaton ke liye beyron e shehar riyati bunyadon par ambulance service farahum ki gai. | Neutral | 268 | 46 |
entry mujhse kabhi sahi nhi laghti | Negative | 34 | 6 |
I am sorry | Negative | 10 | 3 |
ubi shukar ha k ye wo aawazen ni nikalteen jo gaaon ki aurten nikalti hain ... un mein b 1 surr hota ha ... sidra ki shaadi horahi ha aur wo is tarah ro rahi ha ... 1 soldier border par khara hota ha aur wo ni roota ye janty hue b 1 wo kisi b waqt shaheed hosakta ha ... in k rony se zyada peechy jo sound laga hota ha n... | Negative | 601 | 131 |
tum log mahngai waly | Negative | 20 | 4 |
chutiya ni bnao awam ppp pti pmln mqm psp aik awam gand ni maro | Negative | 63 | 14 |
aisay gandy tazzia nigar ku media tabsara laity hojo bised | Negative | 58 | 10 |
Waqar Khan :p yahan bhi noon league :D | Neutral | 38 | 8 |
yarrr smoking har drama aur film me krte bi hai au smokng is injurus bi lekte hain | Negative | 83 | 17 |
Big fan bhai jan | Positive | 16 | 4 |
Kitna mza ana | Positive | 13 | 3 |
tu ny thoir gum kia ha | Neutral | 22 | 6 |
madam american mafi mangwa lta ha khas pmln wlo khuwab dekhna chor do | Negative | 69 | 13 |
OP🫣 | Positive | 3 | 1 |
khay ga | Neutral | 7 | 2 |
Wese jhoot to hy nahinye | Neutral | 24 | 5 |
After lomg time Zbr10 vlog ducky bhai ️️️ | Positive | 41 | 8 |
Sala | Negative | 4 | 1 |
<3 CH ADNAN ANSAR GUJJAR <3 | Positive | 27 | 6 |
Zalmi p | Neutral | 7 | 2 |
Bhaiii | Neutral | 6 | 1 |
"Bhai Sab ye kis kaam mai par gaye ap" =D | Neutral | 41 | 10 |
Jab paida ho rha tha to us time ami abu ka haq hota ha 😅 ap ko bad me lado mil jay ge ya jab tk apki bari ani khatam ho jay ge | Neutral | 126 | 33 |
Bahi ye nahi hy | Negative | 15 | 4 |
Kch bhe ho mra vote imran khan ko | Neutral | 34 | 8 |
Is ke sath sath inhe kar baar famous TV program kaun Banega Crorepati ke host banne ka sharf bhi hasil hua hai | Positive | 110 | 22 |
Bhi sl chotta sa tha kia hua | Neutral | 28 | 7 |
Allah Pak Apko Lambi Umar Ata Farmai | Positive | 36 | 7 |
Maafi kis bat ki | Neutral | 16 | 4 |
boht maza aaya aap ke answers parr kar . | Positive | 41 | 9 |
But q | Neutral | 5 | 2 |
Otty 😥 | Negative | 6 | 2 |
kr to shi | Neutral | 9 | 3 |
lanat tum per nawaz be really a kuta khuda ke lanat tum per | Negative | 59 | 13 |
asa tweet kry adalat jaey smj lo tweet krnay wly england mn pakistan mn b property | Neutral | 82 | 16 |
salam alikum to everyone | Neutral | 24 | 4 |
Chief justice na kia kha tha | Neutral | 28 | 6 |
Pakistan may zeshore waly afrad ko to thikany laga dia jata hy or asy darndy to bohot hain. Allah iqra rul hasan or in jasy logon ko hafazat may rakhy or pakistan ko mahfoze rakhy | Positive | 179 | 35 |
Lagay raho nawab imran sahbasss Log chand tak phonch gai ha Aur tum log election Imran Nawaz lagay raho . | Negative | 105 | 20 |
Aroob I love u | Positive | 14 | 4 |
Me😂 | Neutral | 3 | 1 |
Khaa haa | Neutral | 8 | 2 |
Hn ab sab kcuh kr ke rak do ga | Neutral | 30 | 9 |
arey bhai time kiya nhe daina mai daikh laina result theek jub ap long term decision laitey tw apko result bhe intezar karna pharta lekin shayad pmln key dor mai dhood nehrey beh rahe but lekin apka dimag shayad gulami qabool chuka | Negative | 231 | 42 |
wahiyat batmeez idiot gadhe kameene uullu kute beshahram ..------- n bhut now block bhar mae jao n | Negative | 98 | 17 |
bijli bachane k tu sirf bahane hain asal bat hai money making ki | Negative | 64 | 13 |
Jab wo 14 saal ki thin to raqs mein is qadar maharat hasil kar chuki thin ke school ke salana functions mein dance karte dekh kar aik film director ne inhe apni Telugu film Bhomi Kasam mein 3 minute ke dance number ki peshkash ki | Positive | 229 | 45 |
Ali Bhai AP nai to koi nahi | Neutral | 27 | 7 |
Subsets and Splits
No community queries yet
The top public SQL queries from the community will appear here once available.