message
stringlengths
1
19.1k
label
stringclasses
3 values
char_length
float64
1
19.1k
word_length
float64
0
3.21k
aunty ji imran khan ney ortey nhi nachwai uski party ne kya pti hi aygi nwaz ki to nind hogyi haram abb
Negative
103
22
Chalo me Kal arrange Kar k Ly aau ga
Positive
36
9
Pleasures' mine
Positive
15
2
Har Kisi ki Ezzat Upne Hath Hoti Chahe Woh larki Ho Ya larka Allah SaB Ko MehfooZ Farmye
Positive
88
18
Han bilkul kal note kiya
Neutral
24
5
pmln sarkar cj sou moto lie
Negative
27
6
Is doctor ko nanga kr k marna chahiay. Hmari police kisi kam ki nhi. Idr kabi insaf nhi hota
Negative
92
19
Janta Hun wo Sahi nahi
Negative
22
5
Jahil ha sali
Negative
13
3
Tp sl qreeb laga do auto trigger ho jay ge shyd koi error ho
Neutral
60
14
Mint lgy ga lrny lg jai ga
Negative
26
7
bara zaberdast smrt phone hy back cam aur frunt cam ka reslt b acha h
Positive
70
15
Meri london tou kya Pakistan mai koi property nahi
Neutral
50
9
ap puch kon ha
Negative
14
4
odi or t matches ki series december se sri lanka main hogi
Neutral
58
12
ahahah or usko chor jany waly ko kia kehty hain? 😂
Negative
50
11
jnab yahan kis ne kaha keh sood halal hai ?? mger gusa haram hai bhai ... dimagh kharab na kro ap plz
Negative
101
22
itna to nhi possible hi nhi hy
Neutral
30
7
Iqrar Bahi Allah Ap ko sehat tandrosti ata kary
Positive
47
9
aik to mujhay ye baat samajh main nahin aati kay ye dramasonline walay her doosray din apni wabsite ka design / layout kyun change kerdetay hain ?
Negative
147
27
Free hua
Neutral
8
2
Socha ni tha bhai kbhi esa ho jaon ga
Neutral
37
9
Is yaksaniyat se picha churane ke liye inho ne baqaida Actors Studio mein acting ki taleem o tarbiyat hasil kli
Positive
111
20
Agar use kisi third person se koi baat maloom hui to use is liye aehmiyat nahi degi kyun ke wo pehle se is ke barey mein janti hai
Positive
130
28
2005 mein un ke taluqat adalar Brad Pitt ke sath qaim howe jo abhi tak barqarar hain
Neutral
84
17
puraaney hockey players ki team dobara banani chahiye , i hope new players se behter karkerdagee dikhayein gay
Positive
110
18
pti k members pmln speeches itna pressure lety k pitch pmon be set hotti py aa k khelty o bhaii suppose awam aa b jaye kitni lakh day by day km hotti hotti reh dosra plan inteshar krne do inteshar khud expose hon
Negative
212
43
Han na,hug krky sona
Positive
20
4
nawaz. ho choka hi pti inshAllah kbi ni ho ga
Neutral
46
10
Programing ka a bhi mere zime gya hy
Positive
36
8
Yeh guzishta 40 saal se mini screen par apni salahiyaton ke johar dikha rahi hain aur din ba din in ke har sitaron ki tadad mein izafa hota ja raha hai
Positive
151
31
kutta month ma nhe pada hwa bilk mont m pada hwa
Negative
48
11
Wo to wallet hi ni rkta
Neutral
23
6
Adaaa
Positive
5
1
Allah ap ki masloon ki hifazat kre ameen
Positive
40
8
Kafi motae ho hai ho kuch khial kero.
Negative
37
8
Tota kahani aur manchale ka sauda mein wo tasoof ki tarha maeyl nazar aae aur is baat ko le kar un par khasi tanqeed ki gae
Negative
124
26
nd syed
Neutral
7
2
PERSON sy bat ho gai ha to so ja
Neutral
32
9
o bhai sahafat chor ye munafiqu k bas baat ni pmln join openly
Negative
62
13
AfSOS AfSOS V Allah I love you ️ ary news
Positive
41
10
Levels banaya ta Tarde lene kilya jab level par ponchata hia tarde nahe leta q yaat
Negative
83
16
bhai api hogi apke mere to wo honi wale hai
Positive
43
10
Bilkul
Neutral
6
1
look how this murderer nasir butt protect certify chor sab key sab harami khandanoon sey taalluq rakhtey hein
Negative
109
18
Ly ly...pr ye mzaq nai
Negative
23
5
hahhh uff tm mere ghr ajaoo -d
Neutral
30
7
Free medical bhi karwaa rahaa hai lougo kiKhaali jalsay nahe kar rahaa
Positive
70
12
Back ground song awla ha
Positive
24
5
dosto . samsung ya koi or company kabhi apple ka muqabla nahi kr sakti
Negative
71
14
Eid Kay Phlay Aur Dosray Din Shehar Me One Welling Karty Howay Gir Kar 17 Naujawan Janbahaq 70 Se Zaid Zakhmi Zarai
Negative
116
22
1959 mein Richie Beno ki qayadat ki Australian team Pakistan aai, President eleven ki taraf se khelte howe 8 khilari out kiye to us waqat ki karkardagi ki bunyad par Karachi mein hone wale terse test mein quomi team mein shamil kar liya gaya
Positive
241
44
Jab ke guzishta aik saal ke dauran 335 Edhi welfare centers aur 1800 Edhi ambulances ke fleet ke zariye 1403750 mareezon aur mayyaton ke liye androon e shehar aur 40163 mareezon aur mayyaton ke liye beyron e shehar riyati bunyadon par ambulance service farahum ki gai.
Neutral
268
46
entry mujhse kabhi sahi nhi laghti
Negative
34
6
I am sorry
Negative
10
3
ubi shukar ha k ye wo aawazen ni nikalteen jo gaaon ki aurten nikalti hain ... un mein b 1 surr hota ha ... sidra ki shaadi horahi ha aur wo is tarah ro rahi ha ... 1 soldier border par khara hota ha aur wo ni roota ye janty hue b 1 wo kisi b waqt shaheed hosakta ha ... in k rony se zyada peechy jo sound laga hota ha n...
Negative
601
131
tum log mahngai waly
Negative
20
4
chutiya ni bnao awam ppp pti pmln mqm psp aik awam gand ni maro
Negative
63
14
aisay gandy tazzia nigar ku media tabsara laity hojo bised
Negative
58
10
Waqar Khan :p yahan bhi noon league :D
Neutral
38
8
yarrr smoking har drama aur film me krte bi hai au smokng is injurus bi lekte hain
Negative
83
17
Big fan bhai jan
Positive
16
4
Kitna mza ana
Positive
13
3
tu ny thoir gum kia ha
Neutral
22
6
madam american mafi mangwa lta ha khas pmln wlo khuwab dekhna chor do
Negative
69
13
OP🫣
Positive
3
1
khay ga
Neutral
7
2
Wese jhoot to hy nahinye
Neutral
24
5
After lomg time Zbr10 vlog ducky bhai ️️️
Positive
41
8
Sala
Negative
4
1
<3 CH ADNAN ANSAR GUJJAR <3
Positive
27
6
Zalmi p
Neutral
7
2
Bhaiii
Neutral
6
1
"Bhai Sab ye kis kaam mai par gaye ap" =D
Neutral
41
10
Jab paida ho rha tha to us time ami abu ka haq hota ha 😅 ap ko bad me lado mil jay ge ya jab tk apki bari ani khatam ho jay ge
Neutral
126
33
Bahi ye nahi hy
Negative
15
4
Kch bhe ho mra vote imran khan ko
Neutral
34
8
Is ke sath sath inhe kar baar famous TV program kaun Banega Crorepati ke host banne ka sharf bhi hasil hua hai
Positive
110
22
Bhi sl chotta sa tha kia hua
Neutral
28
7
Allah Pak Apko Lambi Umar Ata Farmai
Positive
36
7
Maafi kis bat ki
Neutral
16
4
boht maza aaya aap ke answers parr kar .
Positive
41
9
But q
Neutral
5
2
Otty 😥
Negative
6
2
kr to shi
Neutral
9
3
lanat tum per nawaz be really a kuta khuda ke lanat tum per
Negative
59
13
asa tweet kry adalat jaey smj lo tweet krnay wly england mn pakistan mn b property
Neutral
82
16
salam alikum to everyone
Neutral
24
4
Chief justice na kia kha tha
Neutral
28
6
Pakistan may zeshore waly afrad ko to thikany laga dia jata hy or asy darndy to bohot hain. Allah iqra rul hasan or in jasy logon ko hafazat may rakhy or pakistan ko mahfoze rakhy
Positive
179
35
Lagay raho nawab imran sahbasss Log chand tak phonch gai ha Aur tum log election Imran Nawaz lagay raho .
Negative
105
20
Aroob I love u
Positive
14
4
Me😂
Neutral
3
1
Khaa haa
Neutral
8
2
Hn ab sab kcuh kr ke rak do ga
Neutral
30
9
arey bhai time kiya nhe daina mai daikh laina result theek jub ap long term decision laitey tw apko result bhe intezar karna pharta lekin shayad pmln key dor mai dhood nehrey beh rahe but lekin apka dimag shayad gulami qabool chuka
Negative
231
42
wahiyat batmeez idiot gadhe kameene uullu kute beshahram ..------- n bhut now block bhar mae jao n
Negative
98
17
bijli bachane k tu sirf bahane hain asal bat hai money making ki
Negative
64
13
Jab wo 14 saal ki thin to raqs mein is qadar maharat hasil kar chuki thin ke school ke salana functions mein dance karte dekh kar aik film director ne inhe apni Telugu film Bhomi Kasam mein 3 minute ke dance number ki peshkash ki
Positive
229
45
Ali Bhai AP nai to koi nahi
Neutral
27
7